مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان:

آیین وداع با شهید سید رضا ثابتی در آبادان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: یکشنبه 21 خرداد 1396 | 02:23 ق.ظ
آیین وداع با شهید سید رضا ثابتی در آبادان برگزار می‌شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان گفت: آیین وداع با شهید سید رضا ثابتی، از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در آبادان تشییع می‌شود. به گزارش نخبگان ، عبدالرضا فرجیان در گفت‌وگویی اظهار داشت: آیین وداع با شهید سید رضا ثابتی، از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در آبادان برگزار می‌شود. وی افزود: […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان گفت: آیین وداع با شهید سید رضا ثابتی، از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در آبادان تشییع می‌شود.

به گزارش نخبگان ، عبدالرضا فرجیان در گفت‌وگویی اظهار داشت: آیین وداع با شهید سید رضا ثابتی، از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در آبادان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه  با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، طلاب علوم دینی و روحانیون منطقه برگزار می‌شود و آبادانی‌ها با شهید خود وداع می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان عنوان کرد: آیین وداع با شهید سید رضا ثابتی، از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) آبادان واقع در منطقه فیه برگزار می‌شود و مردم آبادان و خرمشهر شهید خود را در بر می‌گیرند.

به گزارش نخبگان ، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان با حضور باشکوه مردم شهیدپرور، آئین استقبال از پیکر پاک شهید سید رضا ثابتی، از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در آبادان برگزار شد.

این برنامه همزمان با شب ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) در فرودگاه‌ بین‌المللی آیت‌الله جمعی آبادان برگزار شد و این شهید به زادگاه خود باز گشت.

در آئین استقبال از پیکر پاک بازیکن سابق تیم صنعت نفت آبادان مسئولان لشکری و کشوری و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام و بسیجیان سلحشور حضور داشتند و به او ادای احترام کردند.

همچنین جمعی از جوانان آبادانی با نواختن سنج و دمام از همشهری خود شهید سید رضا ثابتی استقبال کردند و سپس تابوتش را دربرگرفتند.

پس از برگزاری آیین رسمی استقبال پیکر پاک شهید سید رضا ثابتی بر دوش مردم خوزستان از جمله شهروندان آبادانی و خرمشهری قرار گرفت و تشییع شد.

مردم خوزستان با ذکرهای الله اکبر، لااله الاالله، یا حسین و لبیک یا حسین از پیکر جوان ورزشکار شهید سید رضا ثابتی استقبال کردند.

شهید سید رضا ثابتی، یکی از جوانان آبادانی است و در اداره بندر و دریانوردی آبادان اشتغال داشت، او برای پیگیری امور خود به دفاتر یکی از نمایندگان مجلس مراجعه کرده بود و روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه به دست تروریست‌ها به فیض شهادت نائل شد.

این جوان آبادانی بعد از حادثه تروریستی مجلس با خانواده خود تماسی برقرار نکرد و تماس‌هایی که با وی گرفته شد نیز پاسخ نداد، تا اینکه به خانواده‌اش اطلاع داده شد در میان شهدا یک نفر غیرقابل شناسایی وجود دارد زیرا تیر به صورتش اصابت کرده بود.

برای شناسایی پیکر مطهر شهید دو نفر از بستگان مراحعه کردند که بر اساس مشخصات ظاهری ایشان شناسایی شد.

شهید سید رضا ثابتی از ورزشکاران آبادان بود که برای تیم‌های فوتبال صنعت نفت و جم نیز به میدان رفت.

این جوان آبادانی هنگام شهادت ۴۰ سال سن داشت و از وی دو فرزند دختر به یادگار مانده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار