۳۰ روستای آبادان از نعمت آب شرب برخوردار هستند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 6 مهر 1402 | 12:30 ب.ظ
۳۰ روستای آبادان از نعمت آب شرب برخوردار هستند زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان گفت: از ۸۰ روستای آبادان تعداد ۳۰ روستای آن به صورت کامل (۲۴ ساعته) آبدار شده است.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان – علی اکبر حسینی محراب صبح امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: دولت تصمیمات خوبی را برای آبادان و خرمشهر گرفته است و با پیگیری مدیران این دو شهرستان و با تخصیص‌هایی که صورت خواهد گرفت مشکلات این دو شهرستان کاهش یابد.

وی افزود: مشکلات مختلف آبادان در حوزه‌های آب، فاضلاب، راه، مسکن، شیلات، کشاورزی، آموزش و پرورش، سلامت و سایر بخش‌ها بررسی و گزارشات مربوطه ارائه شد.

حسینی محراب ادامه داد: یکی از مهمترین مشکلات آبادان افزایش EC آب در برخی از مقاطع است، اگرچه از ۸۰ روستای آبادان تعداد ۳۰ روستا به صورت کامل (۲۴ ساعته) آبدار شده است.

استاندار خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر آب شهری آبادان به صورت ترکیبی از محل آب غدیر و آب بهمن‌شیر تأمین می‌شود و باید کاری کنیم که آب با ای سی تقریباً معادل با ای سی دز در اختیار مردم آبادان قرار دهیم.

وی گفت: دو راهکار در این زمینه مطرح است؛ یکی اجرای لوله فلزی به طول ۴۵ کیلومتر و راهکار دوم هم استفاده از آب شیرین کن است که مطالعات آن توسط آبفا انجام شده است

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار