حرکت جهادی برای راه‌اندازی خط اول مترو اهواز آغاز شود

تاریخ انتشار: شنبه 8 مهر 1402 | 20:52 ب.ظ
حرکت جهادی برای راه‌اندازی خط اول مترو اهواز آغاز شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت متروی اهواز، گفت: با توجه به اینکه مشکل قضایی مسأله مترو حل شده و به مراحل انتهایی رسیده است، از مسئولان متولی خواستیم که حرکت جهادی را برای راه اندازی خط اول آغاز کنند.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان – علی‌اکبر حسینی محراب امروز (۸ مهر) در پایان جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: در جلسه امروز مدیران مسایل مختلفی را مطرح کردند؛ در ارتباط با زراعت چوب که کار ملی در سطح استان است و با کمک وزارت جهاد کشاورزی و منابع طبیعی دنبال می شود، مسایلی مطرح شد. امیدواریم امسال نزدیک به ۱۰۰ میلیون درخت کاشته شود.

به گزارش نخبگان وی با اشاره به آخرین وضعیت متروی اهواز نیز گفت: با توجه به اینکه مشکل قضایی مسأله مترو حل شده و به مراحل انتهایی رسیده است، از شهردار و متولیان  پروژه خواستیم که حرکت جهادی را برای راه‌اندازی خط اول آغاز کنند.

استاندار خوزستان گفت: در ارتباط با مسکن تاکید شد که باید کار قوی در بحث مسکن استان انجام شود. همچنین از ۴۵۰ نفر از خانواده‌های پرجمعیت تقدیر شد و به این خانواده‌ها زمین اختصاص داده می‌شود.

وی در پایان با اشاره به تقدیر از موکب‌داران مردمی در پیاده روی اربعین، عنوان کرد: امسال نزدیک به دو میلیون ۹۰۰ هزار نفر به سلامت در این پیاده‌روی شرکت داشتند./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار