دیدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی با مهندس محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 بهمن 1402 | 22:45 ب.ظ
دیدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی با مهندس محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش روابط عمومی صبح امروز(چهارشنبه_۲۵بهمن) به مناسبت ولادت امام حسین(ع)پاسدار مهدی علیدادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی با حضور در شرکت فولاد اکسین خوزستان با مهندس محمدی مدیرعامل شرکت دیدار بعمل آورد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار نخبگان در این دیدار مهندس محمدی با تبریک به مناسبت های اعیاد شعبانیه،روز پاسدار و روز جانباز گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مردمی بسیج همواره بصورت مخلص و پا به کار،نظام مقدس جمهوری اسلامی را پشتیبانی کردند و کشور را از خطرات و توطئه هایی که دشمنان و استکبار جهانی میکنند حفظ نموده اند.

محمدی افزود:روز پاسدار یاد آور ایثار،مقاومت،عزم و اراده پرورش یافتگان مکتب و اندیشه عاشورایی امام حسین(ع) است،پرچمدارانی که در تحقق اهداف بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عزیزمان گام بر می دارند.

در ادامه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی با اشاره به نقش و جایگاه شرکت فولاد اکسین خوزستان در استان و کشور گفت:اقدامات صورت گرفته در این شرکت در راستای لبیک به شعار سال،ایفای مسئولیت های اجتماعی،اشتغال آفرینی،تولید پایدار،پیگیری و اجرای طرح های توسعه ای از نقاط مثبت عملکرد فولاد اکسین خوزستان به شمار می آیند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی فولاد خوزستان در ادامه جلسه گزارشی از برنامه‌های بسیج در سال ۱۴۰۲ ارائه کرد و در پایان به مناسبت روز پاسدار لوح تقدیری به مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان اهدا نمود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار