نماینده اهواز در مجلس:

لوله‌سازی اهواز باید به جایگاه اصلی خود بازگردد/ بومی‌گزینی اولویت ماست

تاریخ انتشار: دوشنبه 25 دی 1402 | 17:08 ب.ظ
لوله‌سازی اهواز باید به جایگاه اصلی خود بازگردد/ بومی‌گزینی اولویت ماست زمان مطالعه: ۲ دقیقه نماینده مردم اهواز با تاکید بر بازگشت شرکت لوله‌سازی اهواز به جایگاه اصلی خود در صنعت گفت: در بکارگیری نیروهای انسانی برای سطوح مختلف اعم از تخصصی و عمومی، اولویت ما، بومی‌گزینی است.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سیدکریم حسینی در بازدید از غرفه شرکت لوله‌سازی اهواز در چهارمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در گفت و گو با ایسنا در خصوص وضعیت این شرکت و افق آینده تولید و صادرات آن اظهار کرد: شرکت لوله‌سازی اهواز یکی از شرکت‌های فعال در حوزه صنعت و تامین تجهیزات برای پروژه‌های نفتی بویژه انتقال است؛ شرکتی با قدمت بالا و برخورداری از تخصص فنی و نیروهای با تجربه بوده و یکی از ارکان اصلی صنعت نفت است و نفت برای پیشبرد اهداف خود و تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های جدید نیاز به همراهی شرکت‌هایی مانند لوله‌سازی اهواز دارد.

وی با اشاره به تجربه موفق لوله‌سازی اهواز در پروژه گوره – جاسک گفت: در پروژه‌های جدید هم کارهای خوبی صورت گرفته که یقینا به رونق و توسعه شرکت کمک می‌کند.

حسینی اظهار کرد: راه‌اندازی خطوط جدید بویژه تولید و احیای خط تولید اسپیرال در لوله‌سازی اهواز و همچنین افزایش تولید در دیگر خطوط جای امیدواری دارد و لوله‌سازی باید به جایگاه واقعی خود بازگردد و نقش موثری را در صنعت استان داشته باشد.

وی عنوان کرد: یقینا، حمایت از شرکت‌های تولیدی، تولید در استان و تولیدات بومی و حفظ این شرکت‌ها، که ارتباط مستقیمی با توسعه اقتصادی و حفظ فرصت‌های اشتغال موجود در استان دارد، می‌تواند نقش موثری داشته و برای پیشبرد اهداف کلی نظام در حوزه صنعت تاثیرگذار باشد.

نماینده مردم اهواز بیان کرد: بنابراین، به عنوان نمایندگان مردم، این را یک محور اصلی می‌دانیم و بدون اینکه در جزییات و حواشی امور صنعت ورود کنیم، برای حفظ خطوط تولید و افزایش و احیای این خطوط در صنعت استان و رونق بیش از پیش آن تلاش داریم.

وی گفت: یکی از نکات و مطالباتی که مردم از ما دارند، بحث جابه‌جایی شرکت‌هایی است که از نظر زیست محیطی و به دلیل توسعه شهرها و قدمت این شرکت‌ها، این نیاز وجود دارد.

حسینی همچنین با اشاره به خبر انتقال شرکت لوله‌سازی اهواز به نقطه‌ای دیگر در حوزه اهواز گفت: قطعا این انتقال می‌تواند به توسعه و افزایش خطوط تولید و احیای این خطوط کمک مستقیم داشته باشد که جای تقدیر و تشکر از همه پرسنل لوله‌سازی اهواز دارد.

وی درباره نیاز کارخانه اسپیرال به نیروی جدید و اقدامی که می‌تواند در این چارچوب در مجلس صورت گیرد، خاطرنشان کرد: افزایش تولید و خلق فرصت‌های جدید اشتغال، یکی از محورهای اصلی است که برای کاهش آمار بیکاری در خوزستان، نمایندگان استان در مجلس آن را دنبال می‌کنند. ما از هر حرکت و گامی که به این سمت باشد بویژه در سطح هلدینگ این شرکت‌ها حمایت می‌کنیم. چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی، این مساله یقینا یکی از محورهای اصلی پیگیری‌های ما خواهد بود.

حسینی افزود: کمک ما هم در هر سطحی که نیاز است با انسجام نمایندگان حوزه انتخابیه اهواز و دیگر نمایندگان خوزستان صورت می‌گیرد و قطعا در بکارگیری نیروهای انسانی برای سطوح مختلف اعم از تخصصی و عمومی اولویت بومی‌گزینی است و این شرطی است که همه نمایندگان استان در مجلس دارند و قطعا باید مدیران این شرکت‌ها در تمامی سطوح آن را رعایت کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار