مراسم گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 5 آذر 1402 | 08:17 ق.ظ
مراسم گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه مراسم گرامیداشت هفته بسیج به منظور پاسداشت مقام شامخ بسیجیان برگزار شد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، صبح روز شنبه ۴ آذر، مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور عباس صدریان فر، مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان، خسرو عروج، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئولین بسیج و سپاه استان و کارکنان بسیجی سازمان آب و برق خوزستان در سالن آمفی تاتر سازمان برگزار شد.

صدریان فر در این مراسم فرهنگ بسیج را یک شیوه متعالی زندگی عنوان کرد که از صدر اسلام تا کنون وجود داشته و ماهیت آن ولایتمداری و کمک به محرومین و مظلومین سراسر دنیاست.

مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان بسیجیان را رهروان واقعی و با بصیرت ولایت خواند و تاکید کرد تا زمانیکه فرهنگ بسیج در جامعه جریان دارد تداوم این انقلاب تضمین شده است.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم ضمن بیان خاطرات خود از دفاع مقدس و تحلیل نقطه نظرات امام‌ راحل در خصوص برکات انقلاب اسلامی و قدرت معنویات در جبهه های حق علیه باطل، بر تبیین ماهیت مخفی انقلاب به مردم تاکید کرد.

در این مراسم علاوه بر اجرای سرود توسط گروه سرود نغمه اروند و شاهنامه خوانی، از نماهنگ طوفان که در پایگاه بسیج سقای کربلای سازمان آب و برق خوزستان تهیه شده بود، رونمایی شد.

در پایان مراسم از اعضای گروه جهادی فدائیان رهبری و فعالین و تلاشگران پایگاه بسیج سقای کربلای سازمان آب و برق خوزستان، تقدیر و تشکر شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار