حضور جهادگران فولاد اکسین در راهپیمایی ۱۳ آبان

تاریخ انتشار: یکشنبه 14 آبان 1402 | 10:28 ق.ظ
حضور جهادگران فولاد اکسین در راهپیمایی ۱۳ آبان زمان مطالعه: ۲ دقیقه مردان فولادی اکسین هم راستا با مردم انقلابی و ولایتمدار اهواز، در حمایت از مظلومیت مردم غزه و برافراشتن بیرق استکبارستیزی در راهپیمایی ۱۳ آبان در اهواز شرکت کردند و فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل‌شان» به خروش کارون پیوست.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، مدیرعامل و برخی از مدیران و کارکنان شرکت با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان در اهواز، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه، تجاوزهای وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» را فریاد زدند.

در این اجتماع بزرگ و باشکوه، خانواده بزرگ فولاد اکسین خوزستان همگام با سایر اقشار جامعه و مردم همیشه در صحنه اهواز، با گام‌‌هایی استوار و مشت‌‌هایی گره کرده، نوای مرگ بر صهیونیسم سردادند و اقدامات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.

اکسینی ها همچنین با پلاکاردهای «مرگ بر اسرائیل»، «الموت الآمریکا»،«النصر للاسلام» و «مرگ بر آمریکا» در دست، همراه با سایر مردم شریف اهواز، در این تجمع بزرگ شرکت کردند.

گفتنی است، راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، صبح امروز (۱۳ آبان) در اهواز همزمان با سراسر کشور با شعار ” نظم نو جهانی، با نسل آرمانی، برگزار شد.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار