مراسم 13 آبان در شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز برگزار شد:

غرش دهه نودی های مناطق محروم در شرکت سپنتا اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 14 آبان 1402 | 13:16 ب.ظ
غرش دهه نودی های مناطق محروم در شرکت سپنتا اهواز زمان مطالعه: ۴ دقیقه دانش آموزان مناطق حاشیه کلانشهر اهواز روز ۱۳ آبان مهمان شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز بوده و در این شرکت فریاد انزجار از استکبار جهانی سر دادند.
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

اعتدال نخبگان / دانش آموزان مدارس مناطق محروم ملاشیه شامل مدارس نجمه، نور، ۱۳ آبان و شهید صدوقی صبح روز ۱۳ آبان با حضور در مسجد حضرت مهدی (عج) شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز مراسم ۱۳ آبان را برگزار کرده با سر دادن شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از «شیطان بزرگ» فریاد زدند.
شایان ذکر است در این مراسم مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان و مدیرکل اداره کل آموزش و پرورش خوزستان حضور داشتند.
در ابتدای این مراسم مهندس مهدی عتیق پور مدیرعامل شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز ضمن خوشامدگویی به مدعوین این مراسم و با اشاره به ادامه نسل کشی توسط رژیم اشغالگر و غاصب اسرائیل این اقدامات جنایتکارانه را محکوم کرده و گفت: رژیم کودک کش اسرائیل با حمایت همه جانبه صهیونیسم جهانی جنایات متهددی در غزه انجام داده که مردم آگاه و وجدان های بیدار به خوبی می دانند کشتن کودک های معصوم و مردم بی گناه مستقر در نوار غزه و بمباران بیمارستان جنایتی نا بخشودنی است.
مهدی عتیق پور گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری از سالیان گذشته تا به امروز بارها گفته اند که پایان این رژیم نزدیک است، امروزه به وضوح می بینیم که نیروهای حماس و بالاخص کودکان و نوجوانان مسلمان نوار غزه رو به روی ظلم و استکبار جهانی ایستادگی کرده اند و بی شک ظلم پایدار نخواهد ماند.
مهندس عتیق پور به نقش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناسبت های ملی، مذهبی و مسئولیت های اجتماعی اشاره کرد و گفت: قطعا بخش اعظمی از اقدامات انجام شده در راستای مسئولیت های اجتماعی که توسط شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز انجام گردید، بخاطر دغدغه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) بود. زیرا این نهاد مردمی به واسطه دغدغه ای که دارد نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار را در دستور کار قرار داده که بی شک در آینده ای نزدیک با حمایت همه جانبه این نهاد مردمی و دلسوز، اتفاقات شگرفی را رقم خواهیم زد.
عتیق پور در پایان سخنان خود با توجه به تعیین خط مشی مقام معظم رهبری برای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: وظیفه‌ی اصلی این ستاد، رفع محرومیت‌های اقشار ضعیف و توانمندسازی آنان و رسیدگی به مناطق محروم است، گفت: بی شک سپنتا اهواز نیز به عنوان شرکت زیر مجموعه این ستاد مردمی، تمامی تلاش خود را خواهد کرد تا در کنار سایر نهاد ها و دولت خدمتگزار، دغدغه مقام معظم رهبری در توانمند سازی مناطق محروم و دست یابی به اهداف عالیه انقلاب اسلامی، گام هایی بردارد.
در ادامه مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان سرکار خانم دکتر ایزدپناه اتفاقات متعدد تاریخی در ۱۳ آبان ماه را برای دانش آموزان بازگو کردند. دکتر ایزد پناه با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ به مرور اقدامات انجام شده پرداختند.
همچنین در ادامه این نشست آقای حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان ضمن تشکر از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز، این اقدام ارزشمند را ارج نهاده و از بانیان برپایی مراسم ۱۳ آبان در شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز تقدیر و تشکر کردند.
در این مراسم برنامه های متنوعی جهت ایجاد لحظاتی شاد برای دانش آموزان مدارس مناطق حاشیه ای از قبیل شعر خوانی، مسابقه و گروه سرود تدارک دیده شد و در پایان این مراسم به هر دانش آموز یک شاخه گل و پک ویژه مدارس از قبیل کیف، دفتر، مداد و … ویژه بنیاد احسان اهدا گردید. / روابط عمومی شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز

شرکت لوله نورد سپنتا غرش دهه نودی های مناطق محروم در شرکت سپنتا اهواز غرش دهه نودی های مناطق محروم در شرکت سپنتا اهواز غرش دهه نودی های مناطق محروم در شرکت سپنتا اهواز غرش دهه نودی های مناطق محروم در شرکت سپنتا اهواز غرش دهه نودی های مناطق محروم در شرکت سپنتا اهواز غرش دهه نودی های مناطق محروم در شرکت سپنتا اهواز غرش دهه نودی های مناطق محروم در شرکت سپنتا اهواز غرش دهه نودی های مناطق محروم در شرکت سپنتا اهواز غرش دهه نودی های مناطق محروم در شرکت سپنتا اهواز غرش دهه نودی های مناطق محروم در شرکت سپنتا اهواز غرش دهه نودی های مناطق محروم در شرکت سپنتا اهواز غرش دهه نودی های مناطق محروم در شرکت سپنتا اهواز غرش دهه نودی های مناطق محروم در شرکت سپنتا اهواز غرش دهه نودی های مناطق محروم در شرکت سپنتا اهواز غرش دهه نودی های مناطق محروم در شرکت سپنتا اهواز غرش دهه نودی های مناطق محروم در شرکت سپنتا اهواز غرش دهه نودی های مناطق محروم در شرکت سپنتا اهواز

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار