افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۲۸ پروژه برق‌رسانی خوزستان در هفته دولت

تاریخ انتشار: شنبه 4 شهریور 1402 | 21:09 ب.ظ
افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۲۸ پروژه برق‌رسانی خوزستان در هفته دولت زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۲۲۸ پروژه برق‌رسانی استان با اعتبار بیش از ۴ هزار و ۳۱۶ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد. به گزارش نخبگان علی خدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های برق در خوزستان همزمان با هفته دولت، اظهارکرد: […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۲۲۸ پروژه برق‌رسانی استان با اعتبار بیش از ۴ هزار و ۳۱۶ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

به گزارش نخبگان علی خدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های برق در خوزستان همزمان با هفته دولت، اظهارکرد: امسال قرار است به مناسبت هفته دولت ۱۲۵ پروژه در حوزه برق در خوزستان به بهره‌برداری برسد و همچنین ۱۰۳ پروژه نیز در این ایام کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی افزود: این پروژه‌ها در قالب اصلاح و بهینه‌سازی برق شهری و روستایی، مدیریت بحران، توسعه و اصلاح روشنایی معابر، توسعه و تامین برق شهری، روستایی، مسکن مهر، کاهش تلفات، فیدر خروجی و قدرت مانور و برق رسانی به روستاهای فاقد برق اجرایی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح گفت: در بخش افتتاح و بهره‌برداری ۹۴ هزار و ۳۳۴ متر شبکه فشار متوسط و ۱۳۷ و ۱۹۲ متر شبکه فشار ضعیف احداث و همچنین ۲۱۹ دستگاه ترانسفورماتور و ۴ هزار و ۵۳۱ دستگاه چراغ روشنایی نصب شده است.

خدری با بیان اینکه مجموع اعتبار طرح‌های اجرایی و کلنگ‌زنی شده بیش از ۴ هزار و ۳۱۶ میلیارد ریال است، عنوان کرد: این پروژه‌ها در راستای افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تقویت ولتاژ در مناطق مختلف استان خوزستان اجرایی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این پروژه‌ها افزایش رضایت‌مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود و همچنین تامین برق پایدار و مطمئن در سطح استان خوزستان است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار