چهارمین موکب نیشکر در طریق‌الحسین برپا شد؛

تاکید مدیرعامل توسعه نیشکر بر خدمات‌رسانی مطلوب به زائرین در موکب‌های نیشکر

تاریخ انتشار: جمعه 3 شهریور 1402 | 08:55 ق.ظ
تاکید مدیرعامل توسعه نیشکر بر خدمات‌رسانی مطلوب به زائرین در موکب‌های نیشکر زمان مطالعه: < 1 دقیقه دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر روز پنج‌شنبه (دوم شهریورماه) ضمن بازدید از این موکب، بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمات‌رسانی و پذیرایی از زائران در موکب‌های نیشکر تأکید کرد. در آستانه اربعین حسینی، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با برپایی چهارمین موکب خود، آماده پذیرایی از زائران کوی عشق و دلدادگی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر روز پنج‌شنبه (دوم شهریورماه) ضمن بازدید از این موکب، بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمات‌رسانی و پذیرایی از زائران در موکب‌های نیشکر تأکید کرد.

در آستانه اربعین حسینی، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با برپایی چهارمین موکب خود، آماده پذیرایی از زائران کوی عشق و دلدادگی شده است.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این موکب با امکاناتی نظیر سیستم‌های سرمایشی، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه و استراحتگاه و… در فاصله ۴۵ کیلومتری جاده اهواز-آبادان قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر روز پنج‌شنبه (دوم شهریورماه) ضمن بازدید از این موکب، بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمات‌رسانی و پذیرایی از زائران در موکب‌های نیشکر تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، موکب سیدالشهدا، یکی دیگر از موکب‌های شرکت توسعه نیشکر در مسیر اهواز-خرمشهر است که هفته گذشته با حضور علی‌اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان و جمعی از مسئولین استانی افتتاح شد. در این مسیر، همچنین صنعت نیشکر موکب دیگری برپا کرده و مهیّای استقبال از زائرین حسینی شده است.

کشت و صنعت هفت‌تپه از واحدهای هشتگانه توسعه نیشکر نیز در حال ساخت و آماده‌سازی موکب برای خدمات‌رسانی به زائرین است.

هر ساله مراسم اربعین حسینی با حضور هزاران زائر عتبات عالیات در مسیرهای مرز چذابه و شلمچه خوزستان برگزار می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار