وزیر کشور: ۶۰۰ هزار زائر ایرانی از مرزهای کشور به عراق اعزام شدند

تاریخ انتشار: جمعه 3 شهریور 1402 | 09:08 ق.ظ
وزیر کشور: ۶۰۰ هزار زائر ایرانی از مرزهای کشور به عراق اعزام شدند زمان مطالعه: < 1 دقیقه وزیر کشور با بیان اینکه بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام‌ کرده اند گفت: تا کنون ۶۰۰ هزار زائر ایرانی از مرزهای کشور به عراق اعزام شدند تا در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند. به گزارش خبرنگارنخبگان و به نقل از تسنیم، احمد وحیدی، در حاشیه بازدید از […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

وزیر کشور با بیان اینکه بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام‌ کرده اند گفت: تا کنون ۶۰۰ هزار زائر ایرانی از مرزهای کشور به عراق اعزام شدند تا در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند.

به گزارش خبرنگارنخبگان و به نقل از تسنیم، احمد وحیدی، در حاشیه بازدید از مرز بین المللی شلمچه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند خدمات‌رسانی به زائران در مرزهای کشور بخصوص مرز شلمچه مناسب است.

وی افزود: خوشبختانه تمامی زیرساخت ‌ها در مرز فراهم است و کمیودی احساس نمی‌شود.

وزیر کشور گفت: تردد زائران در مرز شلمچه بسیار روان است و زائران در کمترین زمان از گیت‌ها به سوی کربلا گذر می‌کنند.

وحیدی عملکرد هلال احمر در مرزها را مناسب توصیف کرد و گفت: این نهاد در همه مرزها خدمات‌رسانی خوبی به زائران دارند.

وی اظهار کرد: مواکب مردمی‌، هلال احمر، اورژانس، مجموعه استانداری خوزستان و نیروهای نظامی و انتظامی در مرزهای این استان مستقر هستند تا در اربعین حسینی خدمات مطلوبی به زائران حسینی ارائه شود.

وزیر کشور با بیان اینکه در بازدید امروز زائران رضایت ‌مندی خود از نوع خدمات‌ رسانی در مرز شلمچه را ابراز کردند گفت: مواکبی که جهت اعزام به عراق اقدام کرده بودند تردد آنها با کندی انجام می‌شد که پیگیری لازم در این خصوص انجام شد.

وحیدی با بیان اینکه بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام‌ کرده اند گفت: تا کنون ۶۰۰ هزار زائر ایرانی از مرزهای کشور به عراق اعزام شدند تا در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار