مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان

آبرسانی با تانکر در روستاهای خوزستان حذف می‌شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 9 مرداد 1402 | 18:14 ب.ظ
آبرسانی با تانکر در روستاهای خوزستان حذف می‌شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از رفع تنش آبی روستاهای شهرستان کرخه خبر داد و گفت: حذف تانکرهای آبرسانی برای روستاها در دستور کار است. به گزارش نخبگان و به نقل از  ایسنا محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گویی، اظهار کرد: همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و با توجه به تلاش‌های […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از رفع تنش آبی روستاهای شهرستان کرخه خبر داد و گفت: حذف تانکرهای آبرسانی برای روستاها در دستور کار است.

به گزارش نخبگان و به نقل از  ایسنا محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گویی، اظهار کرد: همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و با توجه به تلاش‌های انجام‌شده در شرکت آب و فاضلاب خوزستان، تنش آبی در برخی از روستاهای شهرستان کرخه برطرف شد.

وی افزود: با اجرای طرح آبرسانی به شهر الوان در شهرستان کرخه، تنش آبی در ۸  روستای تحت پوشش این شهرستان با جمعیتی بیش از ۲۰ هزار نفر و ۴ هزار خانوار مرتفع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: این روستاها شامل حسین مشلوش، حسین غلیم، طالب عزیز، سد حنو، سلمان بندر، سلمان داوود، حاتم ۱ و ۲ هستند که آبرسانی به آن‌ها تکمیل شده است و وارد مدار بهره‌برداری شده‌اند.

کرمی نژاد همچنین با اشاره به حل مشکل تامین آب روستای الباجی اهواز عنوان کرد: خط  ۱۰ کیلومتری انتقال آب ۳۱۵ میلیمتری روستای الباجی در یک اقدام ضربتی اجرایی و مشکل دیرینه آب شرب این روستا یک بار برای همیشه برطرف شد.

وی ادامه داد: برای آبرسانی به این روستا ۱۰ کیلومتر خط انتقال اجرا شده است که با اجرای این پروژه بیش از ۶ هزار نفر در این روستا از آب شرب با کیفیت و پایدار برخوردار شده‌اند.

کرمی نژاد خاطرنشان کرد: حذف تانکرهای آبرسانی برای روستاها در دستور کار شرکت آب و فاضلاب خوزستان است و تلاش خواهیم کرد تا روستاهای استان را از آبرسانی با تانکر بی نیاز کنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار