نماینده ولی فقیه در خوزستان:

همه با جان و دل در کنار مردم داغدار آبادان بودند

تاریخ انتشار: جمعه 13 خرداد 1401 | 16:53 ب.ظ
همه با جان و دل در کنار مردم داغدار آبادان بودند زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در جریان حادثه ریزش ساختمان متروپل، همه با جان و دل در کنار مردم داغدار آبادان بودند. به گزارش خبرنگار نخبگان حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در خطبه سیاسی نماز جمعه اهواز به سفر رئیس جمهور به آبادان اشاره کرد و افزود: […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در جریان حادثه ریزش ساختمان متروپل، همه با جان و دل در کنار مردم داغدار آبادان بودند.

به گزارش خبرنگار نخبگان حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در خطبه سیاسی نماز جمعه اهواز به سفر رئیس جمهور به آبادان اشاره کرد و افزود: آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز از ساعات اولیه صبح از روند کار و آوار برداری از ساختمان متروپل آبادان بازدید و سپس با خانواده داغدار این حادثه نیز ملاقات کرد.

وی با تقدیر از تلاش‌های امدادگران و دستگاه‌های اجرایی استان و کشور در راستای امداد رسانی و رسیدگی به موضوع ریزش ساختمان متروپل بیان کرد: همه از جان و دل در کنار مردم داغدار آبادان بوده و هستند.

امام جمعه اهواز گفت: در صحبت‌هایی که با رئیس جمهور داشتیم از او خواستار رسیدگی هر چه سریع‌تر به پرونده متروپل و برخورد با مقصران حادثه شدیم و رئیس جمهور نیز دستور برخورد جدی و قانونی با مسببان و عاملان این حادثه را صادر کرد.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه خوزستان استانی عادی نیست و از جایگاه ویژه و بالایی برخوردار است افزود: رئیس دولت سیزدهم در همین سفر سرزده باز هم بر این جایگاه تاکید کرد و قول داد دولت نگاه ویژه‌ای به این استان و حل مشکلات مردم داشته باشد.

خطیب نماز جمعه اهواز با اشاره به تورم و مشکلات اقتصادی ایجاد شده برای مردم تاکید کرد: باید بازرسی‌ها و نظارت بر بازار به صورت ویژه انجام شود.

خبرنگار: آذان بهرامی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار