سپاه پیگیر اشتغال افراد بیکار شده در حادثه متروپل است

تاریخ انتشار: جمعه 13 خرداد 1401 | 16:43 ب.ظ
سپاه پیگیر اشتغال افراد بیکار شده در حادثه متروپل است زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره بیکار شدن تعدادی از افراد در حادثه متروپل گفت: سپاه پیگیر اشتغال افراد بیکار شده در این حادثه است. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در خوزستان بیان […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره بیکار شدن تعدادی از افراد در حادثه متروپل گفت: سپاه پیگیر اشتغال افراد بیکار شده در این حادثه است.

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در خوزستان بیان کرد: یاد و خاطره کشته شدگان حادثه متروپل آبادان را گرامی می‌داریم.

وی افزود: یکی از مسائلی که امروزه خیلی مهم است، توجه و رسیدگی به خانواده‌های جان باختگان و مصدومان متروپل است چون که در این حادثه تعدادی از افراد شغل خود را از دست دادند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان تاکید کرد: ضرورت دارد که سازمان‌های متولی و مسئولان بسیج شوند تا بیمه بیکاری شامل این افراد شود و سپاه پیگیر اشتغال این افراد خواهد بود.

سردار شاهوارپور در ادامه تهیه بسته معیشتی را ضروری دانست و بیان کرد: در این ایام ۱۰ هزار بسته معیشتی با ارزش ریالی ۱۰۰ میلیارد ریال (ارزش ریالی هر بسته یک میلیون تومان است) تهیه و آماده توزیع میان نیازمندان است.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان خبر داد: این بسته‌ها به تناسب در روزهای آینده در اختیار نیازمندان در سطح استان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به انجام طرح آبرسانی روستایی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام گفت: این طرح هم اکنون توسط این قرارگاه در حال اجرا است و بیش از ۱۵۰ کیلومتر از آن لوله گذاری انجام شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار