دستور برخورد بدون اغماض با مسببان حادثه متروپل صادر شد

تاریخ انتشار: جمعه 13 خرداد 1401 | 16:41 ب.ظ
دستور برخورد بدون اغماض با مسببان حادثه متروپل صادر شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ رئیس جمهور با تاکید بربرخورد بدون اغماض با مسببان حادثه متروپل گفت: مسئولان باید نظارت دقیق‌تری بر ساخت و سازها داشته باشند تا شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم. رئیس‌جمهور، برخورد عبرت آموز با خاطیان ساختمان ریزش کرده متروپل آبادان مهمترین اقدام دولت در این زمینه است. به گزارش نخبگان، آیت الله سید ابراهیم […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ رئیس جمهور با تاکید بربرخورد بدون اغماض با مسببان حادثه متروپل گفت: مسئولان باید نظارت دقیق‌تری بر ساخت و سازها داشته باشند تا شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

رئیس‌جمهور، برخورد عبرت آموز با خاطیان ساختمان ریزش کرده متروپل آبادان مهمترین اقدام دولت در این زمینه است.

به گزارش نخبگان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در دیدار با خانواده جلیلیان که چهار عضو خانواده خود را در حادثه متروپل از دست دادند، به بازماندگان تسلیت گفت و افزود: برخورد عبرت آموز با عوامل خاطی مهمترین اقدام دولت است و دولت اغماضی در این امر ندارد.

وی بیان کرد: از مسئولان می‌خواهم با نظارت دقیق ساختمان‌های ناایمن و بررسی شرایط آن‌ها نگذارند اگر ساختمانی ناایمن است مردم در آن ساکن شوند، بلکه ساختمان بی درنگ تخلیه شوند و نگذارند مردم در آن ساکن شوند تا در صورت امکان بتوان آن‌ها را مقاوم سازی کرد.

به گزارش خبرنگار نخبگان، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز به صورت کاملاً سر زده وارد آبادان شد و از ساختمان ریزش کرده متروپل بازدید کرد.

رئیس جمهور در ادامه به دیدار خانواده صالحیان پور در مینوشهر رفت که سه نفر از اعضای خانواده از جمله دو دختر خود را در حادثه متروپل از دست دادند.

در این دیدار دکتر ابراهیم رئیسی جان باختن دو دانش آموز این خانواده را تسلیت گفت.

وی افزود: مسئولان باید نظارت دقیق‌تری بر ساخت و سازها بخصوص ساختمان‌های بلند مرتبه داشته باشند تا شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

رئیس جمهور گفت: از دست دادن جمعی از شهروندان آبادانی در این حادثه برای هر ایرانی تلخ و ناگوار است و امروز برای تسکین درد بازماندگان این عزیزان به آبادان سفر کردم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، فرمانده سپاه ولی عصر (عج)، استاندار خوزستان و فرماندار آبادان رئیس جمهور را در این دیدار همراهی کردند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار