آغاز به کار طرح کتاب ۱۴۰۰ در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 9 مرداد 1400 | 20:37 ب.ظ
آغاز به کار طرح کتاب ۱۴۰۰ در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ طرح تابستانه خرید کتاب به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و حمایت از کتاب فروشی‌ها به مدت یک هفته در خوزستان اجرا می‌شود. به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما ، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: سقف مجاز خریدکتاب برای هر نفر […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ طرح تابستانه خرید کتاب به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و حمایت از کتاب فروشی‌ها به مدت یک هفته در خوزستان اجرا می‌شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما ، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: سقف مجاز خریدکتاب برای هر نفر در طرح تابستانه کتاب مبلغ سه میلیون ریال با تخفیف۲۰ درصد است.

مرتضی جمشیدی افزود: از بین ۱۹ کتاب فروشی عضو این طرح در استان خوزستان تعداد ۱۱ کتاب فروشی در اهواز و هشت کتابفروشی به شهرستان‌های دیگر استان اختصاص دارند.

وی ادامه داد: در اهواز کتاب فروشی‌های اسوه، پاتوق کتاب، جعفری و رشد شعبه زیتون کارمندی، رشد شعبه مرکزی، رشد شعبه نادری، کتاب شرق شعبه ۱، کتاب شرق شعبه ۲، محام، رسانه بیداری و سی بوک در این طرح مشارکت دارند.

جمشیدی خاطر نشان کرد: کتاب فروشی‌های کافه کتاب بانی در شهرستان رامشیر، دارلکتب سعید و شهر کتاب آبادان، رشد در شهرستان شوشتر و چهار کتاب فروشی فرزانگان، فرهنگ، معراج و رشد از شهرستان دزفول در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ مشارکت دارند.

هجدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب) با عنوان تابستانه کتاب ۱۴۰۰ از نهم مردادماه آغاز و تا ۱۵ مردادماه در کتابفروشی‌های سراسر کشور ادامه دارد.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار