فروش بیش از هشت میلیارد ریالی در طرح پاییزه کتاب خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 6 آذر 1400 | 20:43 ب.ظ
فروش بیش از هشت میلیارد ریالی در طرح پاییزه کتاب خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از فروش هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کتاب در طرح پاییزه کتاب این استان خبر داد. مرتضی جمشیدی در گفت وگویی نا با اشاره به این که طرح پاییزه کتاب همزمان در سراسر کشور در هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از فروش هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کتاب در طرح پاییزه کتاب این استان خبر داد.

مرتضی جمشیدی در گفت وگویی نا با اشاره به این که طرح پاییزه کتاب همزمان در سراسر کشور در هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد افزود: در این طرح تعداد ۱۳ هزار و ۵۷۶ جلد کتاب در استان خوزستان به فروش رفت.

وی افزود: در این طرح ۱۸ کتابفروشی از استان خوزستان شرکت کردند که ۱۰ واحد در اهواز و هشت کتابفروشی در سایر شهرستان ها بودند.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: براساس آمارهای اعلام شده، استان خوزستان  در میزان فروش کتاب جزء ۱۰ استان برتر کشور در این طرح می باشد.

طرح پاییزه کتاب همزمان با سراسر کشور از ۲۹ آبان تا سوم آذر به مدت پنج روز به منظور رونق بخشیدن به بازارکتاب و ترویج کتابخوانی و حمایت از کتابفروشی ها با تخفیف ۲۰ درصد اجرا شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار