قرارگاه خاتم‌الانبیا برای اجرای پروژه فاضلاب اهواز معطل تصویب قرارداد نیست؛ کار آغاز شده است‌

تاریخ انتشار: پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 | 20:11 ب.ظ
قرارگاه خاتم‌الانبیا برای اجرای پروژه فاضلاب اهواز معطل تصویب قرارداد نیست؛ کار آغاز شده است‌ زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: پروژه فاضلاب اهواز با ورود قرارگاه خاتم و تامین منابع مالی مناسب از تهران با جدیت در حال پیگیر است. به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم محمد باقری در گفت‌وگویی اظهار داشت: در اجرای پروژه فاضلاب اهواز قرارگاه خاتم جدیت دارد و با وجود آن‌که هنوز […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: پروژه فاضلاب اهواز با ورود قرارگاه خاتم و تامین منابع مالی مناسب از تهران با جدیت در حال پیگیر است.

به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم محمد باقری در گفت‌وگویی اظهار داشت: در اجرای پروژه فاضلاب اهواز قرارگاه خاتم جدیت دارد و با وجود آن‌که هنوز قرارداد این نهاد به تصویب سازمان برنامه و بودجه نرسیده است اما اجرای پروژه را آغاز کرده است.

وی افزود: قرارداد اجرا و اصلاح شبکه فاضلاب اهواز توسط قرارگاه خاتم برای تصویب به سازمان برنامه و بودجه ارجاع شده است تا با طرح در شورای اقتصاد، پس از تصویب و اختصاص منابع مالی اعلام شود اما با این وجود قرارگاه، اجرای پروژه را آغاز کرده است و معطل تصویب قرارداد نمانده است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز بیان داشت: قرارگاه خاتم در خصوص اجرای پروژه فاضلاب اهواز لوله گذاری خود را از سوی کوی ملت آغاز کرده است و به زودی هم از سوی شهرستان کارون نیز اجرای پروژه و لوله گذاری خود را آغاز خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: گرچه هنوز با قرارگاه خاتم قراردادی به امضا نرسیده است اما تاکنون حدود ۲۰ درصد از روند پروژه آغاز شده است که این نشان دهنده جدیت کامل آبفا اهواز و قرارگاه خاتم در در اصلاح شبکه فاضلاب اهواز است.

باقری با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون حدود ۸۰ کیلومتر از شبکه فرسوده و تخریب شده فاضلاب اهواز را تعویض کرده‌ایم و با توجه به منابع مالی اختصاص داده شده روند کار متوقف نخواهد شد و با عظمی جدی می‌توان این معظل اهواز تا حدود زیادی مرتفع کرد.

وی در ادامه با اشاره به پمپاژ جدید آب کوی عین دو اهواز بیان داشت: در کوی عین دو متاسفانه با معظل افت فشار همراه هستیم که در این زمینه پمپاژ جدید به این شبکه افزوده شده است و در حال حاضر کارشناسان شرکت آب و فاضلاب اهواز در حال بررسی و پایش میزان فشار آب در شرایط و ساعات مختلف منطقه هستند که برای رفع این معظل بتوانیم تصمیم جدید گرفته شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار