مالک خصوصی شرکت لوله سازی خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه:

خطوط تولید دارو در خوزستان به زودی راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 | 00:35 ق.ظ
خطوط تولید دارو در خوزستان به زودی راه اندازی می شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه مالک خصوصی شرکت لوله سازی خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان از راه اندازی خط تولید این شرکت در آینده نزدیک خبر داد. اعتدال نخبگان- خوزستان: مهندس غلامرضا عشق ترکی فروشانی مالک خصوصی شرکت لوله سازی خوزستان عصر دیروز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه جاری در نشست خبری با اصحاب رسانه از راه اندازی خط […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مالک خصوصی شرکت لوله سازی خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان از راه اندازی خط تولید این شرکت در آینده نزدیک خبر داد.

اعتدال نخبگان- خوزستان: مهندس غلامرضا عشق ترکی فروشانی مالک خصوصی شرکت لوله سازی خوزستان عصر دیروز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه جاری در نشست خبری با اصحاب رسانه از راه اندازی خط تولید این شرکت در آینده نزدیک خبر داد.

 

وی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار نخبگان، توضیحاتی ارائه کرد که در ذیل می خوانیم:


با سلام و عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) ، گزارشی جهت روشن شدن افکار عمومی در خصوص شرکت لوله سازی خوزستان خدمتتان ارائه خواهم داد.

تاریخچه :

کارخانه لوله سازی در سال ۱۳۵۴ در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار به عنوان یک واحد ریخته گری جهت تامین لوله و قطعات چدنی تاسیس گردید و بعد از انقلاب به بهره برداری رسید .

 

علت تعطیلی از سال ۹۶ چیست؟

تولیدات این شرکت لوله های چدنی ( داکتیل ) منحصرا مورد درخواست وزارت نیرو بوده و در ده هشتاد با تغییر نوع سفارش و استفاده از محصولات جایگزیین ( لوله های پلی اتیلن ) دیگر عملا بازار داخلی خود را از دست داده و استفاده از این محصولات منسوخ گردید و شرکت عملا به علت فرسودگی خط تولید ، توان رقابت با محصولات مشابه را نداشته است

 

تمهیدات انجام شده توسط شما از روز واگذاری

در سال ۸۶ ، ۹۶% سهام کارخانه لوله سازی به اینجانب واگذار گردید. در ان زمان ۸۰۰ نفر پرسنل مشغول به کار بودن که با توجه به منسوخ شدن این واحد تولیدی ، عملا تا سال ۹۰ با گرفتن تسهیلات از بانک ها سعی در حفظ و رونق کارخانه داشته ام ولی با تمام تلاشهای شبانه روزی و درخواست های مکرر از ارگان های ذیربط هیچگونه مساعدتی در این زمینه نگردیده است . عملا در سال ۹۲ مجددا کارخانه با تولید قطعات اولیه شروع به کار کرد و این امر تا سال ۹۶ ادامه داشت ولی به دلیل توقیف اموال به علت بدهی های کارگری و بانک ها و سازمان های دولتی ادامه فعالیت مقدور نبود .

 

تسویه کارکنان

از مجموع ۸۰۰ پرونده که در محاکم قضایی مفتوح بوده ، بیش از یک دهه تعیین و تکلیف نگردیده که با مشورت و رایزنی مسئولین محترم قضایی استان و فروش آهن آلات سوله تولید نزدیک به ۶۰۰ پرونده تعیین تکلیف و با اخذ رضایت نامه از شاکیان مختومه شده است .

لازم به ذکر است افرادی سود جو و معاند که با هدف منحرف کردن اذهان عمومی و دستگاه قضا سعی بر آن داشته تا مانع از پرداخت بدهی ها و تسویه حساب با کارگران گردد.

 

برنامه آتی شما با توجه به دستور صریح مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی خطوط تولید چیست؟

در درجه اول هدف اصلی بنده تسویه کامل حقوق کارگران لوله سازی است و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و رئیس محترم قوه قضاییه مبنی بر راه اندازی خطوط تولید است لذا ما شروع به مکاتباتی با سازمان صمت استان کردیم و طرح عظیم احداث یکی از بزرگترین کارخانه های تولید دارو ، لوازم بهداشتی و آرایشی و همچنین احداث سایت عظیم پژوهشگاه مطالعاتی و تحقیقاتی است تا بتوانیم با استفاده از جوانان تحصیل کرده استان به دستاوردهای عظیمی برای کشور عزیزمان ایران دست یابیم. این پروژه باعث اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر نیروی کار میشود و در ۲ فاز احداث خواهد گردید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار