تالیف و انتشار کتاب روایت فوتبال مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 دی 1399 | 14:47 ب.ظ
تالیف و انتشار کتاب روایت فوتبال مسجدسلیمان زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ یکی از کارکنان علاقه مند به ورزش شرکت ملی حفاری ایران موفق به تألیف و انتشار کتابی تحت عنوان « روایت فوتبال مسجدسلیمان» شد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران علی رضایی  از کارکنان اداره حراست شرکت که ۱۷ سال سابقه حضور در لیگ های کشور […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ یکی از کارکنان علاقه مند به ورزش شرکت ملی حفاری ایران موفق به تألیف و انتشار کتابی تحت عنوان « روایت فوتبال مسجدسلیمان» شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران علی رضایی  از کارکنان اداره حراست شرکت که ۱۷ سال سابقه حضور در لیگ های کشور و استان  را دارد، گفت: این کتاب در چاپ نخست  در ۳۲۶ صفحه با شمارگان دو هزار نسخه در آذرماه امسال  منتشر و دارای  ۱۳ فصل و هشت پیوست می باشد .

وی با بیان اینکه این کتاب هم اکنون در کتابفروشی ها  و فروشگاه های ورزشی کشور عرضه می شود، افزود: کتاب پیش رو  در زمینه تاریخچه فوتبال و به طور ویژه به فوتبال شهر مسجدسلیمان به عنوان خاستگاه فوتبال در ایران و خاورمیانه پرداخته است.

رضایی که ۱۵ سال سابقه خدمت در شرکت ملی حفاری ایران دارد، اظهار کرد: این کتاب با حمایت و راهنمایی تعدادی از پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان به رشته تحریر  در آمد که مورد  توجه و اقبال علاقه مندان به فوتبال قرار گرفته است.

مؤلف این کتاب گفت: کتاب روایت فوتبال مسجدسلیمان به معرفی و ارایه مستندات از آغاز فوتبال در ایران  تا اولین صعود تیم نفت به لیگ برتر در فصل ۹۲ – ۹۳ می پردازد و یکی از ویژگی های آن ثبت کلیه نتایج فوتبال مسجدسلیمان در تمامی مسابقات کشوری و همچنین تصاویر کمتر دیده شده از فوتبال این منطقه از جمله عکس های مربیان، بازیکنان، مدال ها و فضاهای ورزشی می باشد.

رضایی افزود: هم اکنون نیز مقدمات کتاب جامعی با موضوع  تاریخ فوتبال ایران را دست تهیه دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار