لطفعلی زاده؛عضو شورای کلانشهر اهواز:

برخی نمایندگان مجلس اگر توان رفع مشکلات را ندارند تخریب نکنند!

تاریخ انتشار: شنبه 6 دی 1399 | 20:29 ب.ظ
برخی نمایندگان مجلس اگر توان رفع مشکلات را ندارند تخریب نکنند! زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ اسکندر لطفعلی زاده: برخی نمایندگان به صندلی‌های مدیریت شهر چشم دوخته‌اند، همه صدای مشکل اهواز را شنیدند به جز دو نماینده مردم اهواز! به گزارش نخبگان و به نقل از فارس، اسکندر لطفعلی زاده عضو شورای شهر اهواز در گفت‌وگوبی اظهار داشت: نمایندگان مردم اهواز در مجلس اگر توان جلب اعتبار ملی برای […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ اسکندر لطفعلی زاده: برخی نمایندگان به صندلی‌های مدیریت شهر چشم دوخته‌اند، همه صدای مشکل اهواز را شنیدند به جز دو نماینده مردم اهواز!

به گزارش نخبگان و به نقل از فارس، اسکندر لطفعلی زاده عضو شورای شهر اهواز در گفت‌وگوبی اظهار داشت: نمایندگان مردم اهواز در مجلس اگر توان جلب اعتبار ملی برای رفع مشکلات شهر را ندارند لااقل خادمان مردم در شهرداری اهواز را تخریب نکنند.

وی با بیان اینکه صندلی نشینان بهارستان به صندلی‌های مدیریت شهر چشم دوخته‌اند گفت: همهٔ کشور صدای مشکل کمبود اعتبار برای حل معضل دفع آب‌های سطحی اهواز را شنیدند به جز دو نماینده مردم اهواز.

لطفعلی زاده تصریح کرد: راه‌حل مشکل آب‌های سطحی از بهارستان می‌گذرد و گواه صداقت دلسوزی نمایندگان با میزان اعتباری که برای مسئلهٔ آب‌های سطحی در بودجهٔ کشور قرار می‌گیرد محک می‌خورد.

وی ادامه داد: شهروندان تأثیر تلاش‌های شهرداری که در حد بضاعت خود توانست زمان ماند آب در بسیاری از نقاط شهر را کاهش داد دیدند، اکنون نوبت نمایندگان مردم است که به‌جای بیانیه نویسی و تخریب شهرداری و شورا، اعتبار برای شهر بیاورند.

لطفعلی زاده با بیان اینکه شهرداری اهواز با دست‌خالی ضرباهنگ توسعهٔ شهر را شتابان‌تر کرده ولی نیاز به اعتبارات ملی دارد تصریح کرد: برخی نمایندگان اهواز به‌جای رایزنی و چانه‌زنی با مرکزنشینان، به مدیران شهری و شورای شهر اهواز حمله می‌کنند.

وی در پاسخ به ادعاهای یکی از نمایندگان مجلس در خصوص تامین بودجه دفع آبهای سطحی از فروش املاک شهرداری گفت:با یک حساب ساده سرانگشتی متوجه خواهید شد فروش تمام املاک شهرداری کفاف هزینه‌های زیرساخت دفع آب‌های سطحی را نمی‌دهد.

وی ادامه داد: انتقاد از تغییر مدیران در شهرداری عجیب است چرا نمایندگان مجلس از پوست‌اندازی مثبت مدیران شهرداری و انتصاب مدیران جوان، شایسته و انقلابی ناراحت‌اند؟

لطفعلی زاده تصریح کرد:آقایان نماینده برای سرپوش گذاشتن به کم کاری‌هایشان بنا را به حمله به مدیران محلی گذاشته اند خوب است بفرمایند تا امروز چند نیروی ارزشی و انقلابی را بر اساس شایسته سالاری توانسته اند در بخش های مختلف دولتی استان و مرکز استان به کار گیرند؟

وی ادامه داد:برخی نمایندگان به جای اینکه فکر منافع شهر و استان باشند تلاش می‌کنند نیروهای ستاد انتخاباتی‌اش را در این سازمان و آن شرکت استخدام کند بعد به خاطر اینکه شهردار به سفارش او به خاطر انتصاب نیرویش به عنوان معاونت یکی از سازمانهای شهرداری روی خوش نشان نداده است بنا را می گذارد به تخریب و مصاحبه و بیانیه نویسی علیه مدیریت شهری.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار