با اشاره به آتش سوزی کانکس معلمان در دزفول

آوایی: مسئولان به فکر ساختن محیط‌های استاندارد برای آموزش و اسکان معلمان باشند

تاریخ انتشار: شنبه 11 بهمن 1399 | 11:54 ق.ظ
آوایی: مسئولان به فکر ساختن محیط‌های استاندارد برای آموزش و اسکان معلمان باشند زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آتش سوزی کانکس معلمان در دزفول گفت که مسئولان اجرایی به فکر رفع محرومیت و ساخت محیط‌های استاندارد برای آموزش و اسکان معلمان باشید. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، سیداحمد آوایی در واکنش به آتش سوزی کانکس معلمان در دزفول در […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آتش سوزی کانکس معلمان در دزفول گفت که مسئولان اجرایی به فکر رفع محرومیت و ساخت محیط‌های استاندارد برای آموزش و اسکان معلمان باشید.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، سیداحمد آوایی در واکنش به آتش سوزی کانکس معلمان در دزفول در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

« صورت مساله را پاک نکنید. مساله روشن و واضح است؛ اوج محرومیت در مناطق کم‌برخوردار.

‏کافی است مسئولان اجرایی به جای مصاحبه‌های انحرافی و فرار به جلوهای نخ‌نما شده در خصوص حادثه تلخ آتش‌سوزی، مسئولیت عدم رسیدگی به مناطق محروم را پذیرفته و با آسیب‌شناسی اصولی، اقدامات کارشناسانه‌ای جهت رفع تبعیض‌های ناروا انجام دهند.

‏به‌جای انحراف صورت مساله، به فکر رفع محرومیت و ساخت محیط‌های استاندارد برای آموزش و اسکان معلمان باشید.»

به گزارش نخبگان هفته گذشته وزارت آموزش و پرورش در پی وقوع حادثه تاسف برانگیز اصابت صاعقه و آتش سوزی کانکس محل اسکان فرهنگیان در سردشت دزفول در اطلاعیه ای توضیح داد که این حادثه حوالی ساعت ۲۱ سه شنبه (۳۰دی ماه) رخ داده و متاسفانه بر اثر برخورد صاعقه به کانکس محل اسکان همکاران فرهنگی سه نفر از معلمان در منطقه چشمه شیرین و کنگرستان بخش سردشت دزفول دچار سوختگی شدند. یک تن از فرهنگیان آسیب دیده در این حادثه از معلمان عزیز عشایری و دو تن دیگر نیز از معلمان عزیز روستایی بودند که شبِ حادثه برای اقامت در این کانکس مستقر شده بودند.

چند روز بعد رییس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز گفت که یکی از مصدومان حادثه آتش سوزی کانکس در سردشت دزفول به نام نیما همتی ۱۵ ساله، با سوختگی ۵۷ درصد، در ششم بهمن ماه جان خود را از دست داده و حال یکی دیگر از مصدومان این حادثه با ۸۵ درصد سوختگی نیز مساعد نیست‌.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار