معاون مسکن شهری بنیاد مسکن خوزستان:

۵۰۵ واحد مسکونی به ساکنان مناطق آلوده مسجدسلیمان واگذار شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 4 دی 1399 | 13:24 ب.ظ
۵۰۵ واحد مسکونی به ساکنان مناطق آلوده مسجدسلیمان واگذار شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ معاون مسکن شهری بنیاد مسکن خوزستان گفت: ۵۰۵ واحد مسکونی ساخته شده توسط این بنیاد به ساکنان مناطق آلوده به نفت مسجدسلیمان واگذار شد. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر مجید سعید دریس در گفت‌وگویی، به بازدید امروز معاون پشتیبانی بنیاد مسکن کشور از مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: از مجموع […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ معاون مسکن شهری بنیاد مسکن خوزستان گفت: ۵۰۵ واحد مسکونی ساخته شده توسط این بنیاد به ساکنان مناطق آلوده به نفت مسجدسلیمان واگذار شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر مجید سعید دریس در گفت‌وگویی، به بازدید امروز معاون پشتیبانی بنیاد مسکن کشور از مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: از مجموع یک هزار و ۴۰۰و احد، در فاز اول پروژ، جابه جایی ساکنان مناطق آلوده مسجدسلیمان، بیش از ۵۰۵ واحد آن تحویل به ساکنان مناطق آلوده شد.

دریس زاده اضافه کرد: همچنین در فاز دوم، ۴۹۵ واحد آن نیز تا به امروز با پیشرفت فیزیکی میانگین ۸۰ درصد در حال اجراست که ۱۳۵ واحد آن آماده واگذاری است.

معاون مسکن شهری اظهار کرد: این پروژه در سال جاری با تخصیص اعتبار معادل ۵۱ میلیارد تومان توسط وزارت نفت به سرعت در حال اجراست.

وی در پایان گفت: با توجه به پیشرفت کار پیش‌بینی می‌شود که مابقی واحدها تا نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری برسند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار