مدیرعامل آبفا خوزستان: زمین میفروشیم تا مطالبات کارگران را پرداخت کنیم

تاریخ انتشار: یکشنبه 30 آذر 1399 | 14:45 ب.ظ
مدیرعامل آبفا خوزستان: زمین میفروشیم تا مطالبات کارگران را پرداخت کنیم زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: یک قطعه زمین متعلق به این شرکت در کوی گلستان اهواز را می‌فروشیم و مطالبات کارگران را پرداخت می‌کنیم. صادق حقیقی پور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار نخبگان در خصوص تجمع امروز جمعی از کارگران در مقابل ساختمان شرکت آب وفاضلاب خوزستان در اهواز […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: یک قطعه زمین متعلق به این شرکت در کوی گلستان اهواز را می‌فروشیم و مطالبات کارگران را پرداخت می‌کنیم.

صادق حقیقی پور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار نخبگان در خصوص تجمع امروز جمعی از کارگران در مقابل ساختمان شرکت آب وفاضلاب خوزستان در اهواز بیان کرد:این کارگران مربوط به شرکت آب و فاضلاب روستایی هستند که در خصوص مطالبات معوق خود شاکی هستند.

وی افزود: منابع مالی باید محقق شود تا بتوان مطالبات این کارگران را پرداخت کرد اما به دلیل نداشتن منابع مالی کافی قرار شد زمینی را که در کوی گلستان اهواز برای امکانات رفاهی کارکنان درنظر گرفته شده بود برای تامین مطالبات کارگران بفروشیم.

حقیقی پور با بیان اینکه پس از ادغام سه شرکت آبفا خوزستان، آبفا اهواز و آبفار خوزستان تعداد زیادی از کارکنان این شرکت‌ها در خصوص چارت سازمانی خود شاکی بودند، ادامه داد: در تجمع کارگران آبفار عمده اعتراض آنها نسبت به پرداخت نشدن معوقات و حقوق و بیمه آنها بود اما اعتراضاتی نیز در خصوص چارت سازمانی داشتند که قرار شد نمایندگانی از آنها برای بررسی موضوع مشخص، و وضعیت آنها تعیین تکلیف شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تعداد این کارگران را ۹۵۰ نیروی آبدار، ۶۳۰ نیروی طرحی و ۲۵۰ نیروی قراردادی بیان کرد و گفت: حدود ۲۵۰ نفر از این نیروها به آب وفاضلاب اهواز منتقل شدند و بقیه به شهرستان‌های حمیدیه، باوی و کارون سرویس دهی می‌کنند.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه بسیاری از این نیروها در شرکت آب و فاضلاب روستایی نیروی ستادی بودند انتظار دارند در آب و فاضلاب اهواز نیز نیروی ستادی باشند اما وقتی چارت سازمانی تکمیل شود بقیه نیروها در چارت ستادی مورد نیاز نیست.

یک ماه پیش جمعی از کارگران آبفای اهواز در اعتراض به مشخص نبودن وضعیت شغلی حدود هزار و ۴۰۰ نفر از همکارانشان در نتیجه اجرا نشدن طرح تبدیل وضعیت استخدامی خود، برای گفت وگو با مسوولان مربوطه به تهران سفر کردند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار