هفته چهارم لیگ یک فوتبال؛

استقلال خوزستان برنده داربی پر گل آبی‌های خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 20 آذر 1399 | 21:37 ب.ظ
استقلال خوزستان برنده داربی پر گل آبی‌های خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ تیم فوتبال استقلال خوزستان در داربی فوتبال خوزستان در لیگ یک فوتبال کشور از سد استقلال ملاثانی گذشت. داربی فوتبال خوزستان در هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور امروز (۲۰ آذرماه) بین تیم‌های استقلال ملاثانی و استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی اهوار برگزار شد. به گزارش خبرنگار نخبگان، در نیمه نخست این […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ تیم فوتبال استقلال خوزستان در داربی فوتبال خوزستان در لیگ یک فوتبال کشور از سد استقلال ملاثانی گذشت.

داربی فوتبال خوزستان در هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور امروز (۲۰ آذرماه) بین تیم‌های استقلال ملاثانی و استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی اهوار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نخبگان، در نیمه نخست این دیدار، استقلال ملاثانی که بازی را بهتر از استقلال خوزستان شروع کرد، در دقیقه ۲۲ توسط عبدویی از روی نقطه پنالتی به گل رسید. در ادامه نیز فشارهای استقلال خوزستان برای گل تساوی بیشتر شد تا این‌که رامین داوودی در دقیقه ۲۹ گل تساوی را به ثمر رساند. این نیمه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم این داربی پرگل و تماشایی، استقلال خوزستان که از همان ابتدا بر بازی سوار بود، برای سه بار موفق شد دروازه استقلال ملاثانی را باز کند. فرشاد جانفزا یک گل و بهروز بارانی برای دو بار در این نیمه گلزنی کردند.

همچنین استقلال ملاثانی در دقیقه ۸۷ یک موقعیت خوب گلزنی داشت اما توپ ارسالی بازیکن این تیم با هوشیاری بازیکن استقلال خوزستان از روی خط دروازه بیرون کشانده شد.

با این برد استقلال خوزستان با هدایت امیر خلیفه‌اصل، ۱۰ امتیازی شد و از رده پنجم به صدر جدول رسید. استقلال ملاثانی هم با هدایت ابراهیم اشکش، پنج امتیازی ماند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار