سفر ۴ روزه رئیس سازمان بازرسی کل کشور به خوزستان پایان یافت

تاریخ انتشار: پنجشنبه 20 آذر 1399 | 21:35 ب.ظ
سفر ۴ روزه رئیس سازمان بازرسی کل کشور به خوزستان پایان یافت زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ سفر چهار روزه رئیس سازمان بازرسی کل کشور به استان خوزستان بعد از حضور در شهرهای مختلف و برخی نشست‌ها، پیش از ظهر امروز پایان یافت. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور و گروهی از بازرسان کل و سر بازرسان این سازمان از […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ سفر چهار روزه رئیس سازمان بازرسی کل کشور به استان خوزستان بعد از حضور در شهرهای مختلف و برخی نشست‌ها، پیش از ظهر امروز پایان یافت.

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور و گروهی از بازرسان کل و سر بازرسان این سازمان از روز دوشنبه در خوزستان مستقر شدند و به بررسی مشکلات به وجود آمده ناشی از آب‌گرفتگی شدید در شهرهای مختلف استان به خصوص اهواز و بندر امام پرداختند.

درویشیان در این چهار روز از نقاط آسیب‌دیده در شهرهای اهواز، بندر امام، آبادان و خرمشهر دیدن کرد و حرف‌ها و گلایه مردمی را شنید و نشست‌های مختلفی با مدیران مرتبط با حوزه آب و فاضلاب، نمایندگان مجلس، شورای اداری، مطالبه گران و … برگزار کرد.

قرار است وی بعد از بررسی و ارزیابی موارد، مقصران و مشکلات بروز آب‌گرفتگی در استان را معرفی کند.

صبح امروز و در آخرین روز سفر، نیز رئیس بازرسی کل کشور جلسه‌ای با تعدادی از اعضای شورای شهر اهواز داشت و سخنان آن را در مورد مشکلات شهر شنید.

همچنین جلسه ویدئوکنفرانس با بازرسان کل منطقه ۳ سازمان بازرسی شامل استان‌های هرمزگان، فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد و خوزستان برای بررسی مسائل سیل و کرونا در این استان‌ها برگزار شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار