معاون وزیر راه و شهرسازی خبرداد

تحویل ۱۰۰ واحد مسکن به ساکنان منطقه منبع آب اهواز تا ۳ ماه آینده

تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 مهر 1402 | 17:21 ب.ظ
تحویل ۱۰۰ واحد مسکن به ساکنان منطقه منبع آب اهواز تا ۳ ماه آینده زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تحویل ۱۰۰ واحد از پروژه ۱۶۸۰ واحدی اهواز برای جابه‌جایی ساکنان پهنه خطر ظرف مدت ۳ ماه آینده خبر داد و گفت: تا زمانی که زیرساخت‌ها آماده نشود هیچ واحدی واگذار نخواهد شد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

محمد آیینی امروز ۱۲ مهرماه در حاشیه بازدید از مناطق بافت فرسوده و ناکارآمد شهری اهواز اظهار کرد: برای بافت‌های فرسوده و پهنه‌های خطر مثل منطقه منبع آب دو برنامه اجرایی در دستور کار است تا مشکلات چنین مناطقی حل شود.

به گزارش اعتدال نخبگان، وی با بیان اینکه در منطقه‌ای مثل منبع آب امکان زندگی نیست، افزود: برای چنین منطقه‌ای برنامه‌ای داریم تا ساکنان این خانه‌ها را جابه‌جا کنیم. برای دیگر مناطق بحث ساماندهی منطقه از جمله آسفالت معابر و… در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت بازآفریی شهری ایران در خصوص اجرای پروژه ۱۶۸۰ واحدی برای جابه‌جایی ساکنان منطقه پهنه خطر منبع آب اهواز، گفت: برای ساخت این واحدها همه مجموعه‌ها پای کار آمده‌اند و خدمات زیرساختی از جمله آب و فاضلاب و برق نیز در حال اجرا است تا افرادی که در این واحدها ساکن می‌شوند مشکلی نداشته باشند.

آیینی عنوان کرد: ۲۳۰ واحد سهم شرکت بازآفرینی شهری از تعداد ۱۶۸۰ واحد است که با صحبتی که با پیمانکار داشتیم قرار است حداکثر در یک فاصله زمانی ۶ ماهه تکمیل شود. همچنین قرار است حدود ۱۰۰ واحد زودتر و در بازه زمانی ۳ ماهه تحویل متقاضیان داده شود.

وی افزود: بخش اول واحدهایی که به متقاضیان تحویل داده می‌شود تا سه ماه آینده آماده خواهد شد و امیدواریم زیرساخت‌ها نیز تا آن زمان آماده شود. تا زمانی که زیرساخت‌های آب و برق و فاضلاب و تلفن در این واحدها آماده نشود هیچ واحدی واگذار نخواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران امروز ۱۲ مهرماه از مناطق در پهنه خطر منبع آب اهواز دیدن کرد./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار