راهیابی ۴۱ نامه از خوزستان به مرحله نهایی پویش کتابخوانی نامه به نویسنده

تاریخ انتشار: پنجشنبه 20 آذر 1399 | 21:39 ب.ظ
راهیابی ۴۱ نامه از خوزستان به مرحله نهایی پویش کتابخوانی نامه به نویسنده زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: ۴۱ نامه از ۵ شهرستان خوزستان به مرحله نهایی پویش سراسری کتابخوانی «نامه به نویسنده» راه یافتند. به گزارش نخبگان و به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند با اعلام این خبر بیان کرد: در پویش کتاب‌خوانی «نامه به […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: ۴۱ نامه از ۵ شهرستان خوزستان به مرحله نهایی پویش سراسری کتابخوانی «نامه به نویسنده» راه یافتند.

به گزارش نخبگان و به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند با اعلام این خبر بیان کرد: در پویش کتاب‌خوانی «نامه به نویسنده» که هم‌زمان با هفته ملی کودک بر اساس طرحی از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی استان‌ها و دفتر یونیسف در ایران برگزار شد، استان خوزستان توانست با تعداد ۱۹۷ نامه در رتبه سوم قرار گیرد.

وی افزود: شهرستان‌های اهواز، رامهرمز، بهبهان، اندیمشک و کارون از استان خوزستان به مرحله نهایی این پویش رسیدند.

جوروند اضافه کرد: در میان شهرها و روستاهای شرکت‌کننده در این پویش، شهرستان رامهرمز با تعداد ۱۱۷ نامه پس از اسلام‌شهر از استان تهران توانست با کسب مقام دوم بیشترین شرکت کنندگان در پویش کتاب‌خوانی «نامه به نویسنده » را کسب کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن ابراز خرسندی از استقبال طرح‌های ترویج کتابخوانی در استان عنوان کرد: در طول چند دوره برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی و جشنواره روستاها و عشایر، اعضای باشگاه‌های استان خوزستان موفق به دریافت مقام کشوری شدند. و روستای باصدی شهرستان رامهرمز به عنوان روستای دوستدار کتاب شناخته شده است.

۲۰ آذر ۱۳۹۹

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار