افزودن ۱۰ هزار جلد کتاب به مخزن اداره کل ارشاد خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 15 فروردین 1402 | 19:44 ب.ظ
افزودن ۱۰ هزار جلد کتاب به مخزن اداره کل ارشاد خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از دریافت ۱۰ هزار جلد کتاب از سوی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و تقویت مخزن کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مجید منادی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از دریافت ۱۰ هزار جلد کتاب از سوی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و تقویت مخزن کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مجید منادی دوشنبه با اعلام این خبر افزود: کتاب‌های دریافتی سهمیه استان شامل کتاب‌هایی با موضوع مذهبی، ادبی، دفاع مقدس و جنگ، آیینی، هنری، ورزشی، تخصصی، علمی، اجتماعی، دانشگاهی، پزشکی ، کودک و نوجوان ، جامعه شناسی ، روانشناسی و… است.

وی از جمله اهداف بلندمدت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان را انسجام، اثر بخشی و حمایت بیشتر از برنامه‌های کتاب محور دانست و عنوان کرد: ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه، به ویژه در روستاها و مناطق کم برخوردار و به‌دور از امکانات فرهنگی از مهم‌ترین اهداف بوده است و با توکل به خداوند تاکنون این اداره کل توانسته در این مسیر گام‌های موثری بردارد.

منادی تجهیز کتابخانه های مدارس، ادارات و سازمان‌ها را از دیگر اهداف سهمیه توزیع کتاب این اداره کل بیان کرد و گفت: همانطور که در فرمانداری شهرستان شوشتر کتابخانه ای برای استفاده کارکنان راه اندازی کردیم؛ تلاش می شود این طرح را در سایر ادارات و سازمان‌های استان اجرا و نیز طرح تجهیز و راه‌اندازی هر «مدرسه یک کتابخانه» را همزمان با شروع سال جدید در۲۰ روستا عملیاتی کنیم.

وی افزود: در همین راستا بیش از ۱۰۰ جلد کتاب مرجع با عنوان «تاریخ شیعه در جهان اسلام» به حوزه‌های علمیه سراسر استان خوزستان اهدا شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار