پیام استاندار خوزستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشار: دوشنبه 31 شهریور 1399 | 13:35 ب.ظ
پیام استاندار خوزستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندار خوزستان در پیامی، چهلمین سالگرد گرامی‌داشت دفاع مقدس را تبریک گفت. به گزارش نخبگان، در متن پیام غلامرضا شریعتی آمده است: “بسم الله الرحمن الرحیم قلب‌های یک نسل، به نور انقلاب روح خدا، منقلب شد و همراه آن فرزانه دوران، در سیر «مع الخلق الی الحق»، به سوی احسن احوال، رحل هجرت بستند و […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استاندار خوزستان در پیامی، چهلمین سالگرد گرامی‌داشت دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش نخبگان، در متن پیام غلامرضا شریعتی آمده است:

“بسم الله الرحمن الرحیم

قلب‌های یک نسل، به نور انقلاب روح خدا، منقلب شد و همراه آن فرزانه دوران، در سیر «مع الخلق الی الحق»، به سوی احسن احوال، رحل هجرت بستند و از بتکده‌ی عادات رهیدند و در دامنه آتش‌فشان ساکن شدند؛ روی از ترس و تردید تافتند و بند تعلقات را بریدند و متکی به ایمانی نو و اراده‌ای الهی، شولای جهاد پوشیدند و با قلب‌های انباشته از قدرت «الله اکبر» بر استبداد زمان خود غلبه کردند.
اما آزمون ایمان به همین حد نماند و ناقوس ابتلایی بزرگتر نواخته شد.
جنگ آمد تا جان‌های جمارانی را بیازماید؛ همان نسلی که رویی جوان اما روحی متعالی داشت.
ما در شهریور هر سال، نه جنگ، که فصل کشف گنجینه‌های پنهان بشری این سرزمین را گرامی می‌داریم.
ما انسان‌هایی را یاد می‌کنیم که برای صلح می‌جنگیدند و با بلوغ باطنی خویش در عصر عزلت ایمان، مرزهای «لقد کرمنا بنی آدم» را وسعت بخشیدند و بر شجره‌ی حیات معنوی انسان، زینت بعثتی دوباره، با حمل امانت ازلی «قالوا بلی»، نهادند.
هفته دفاع مقدس، موعد هر ساله ماست تا عالی‌ترین تجلیات خصال نیک انسانی را که در قاب مجاهدتی سخت، تجسم یافت، بازخوانی کنیم و به یاد آوریم که هر گاه سرهای‌مان را به خدا سپاریم و دست‌مان را به یکدیگر دهیم و پای‌مان را از بند وابستگی برهانیم، مرزهای شرف‌مان از هر گزندی دور می‌ماند و بلندترین قله‌های عزت‌مان، فتح می‌شود.
در این روز بزرگ تاریخ ایران‌مان، بر خود فرض می‌دانم که دو دست از قنوت آمده‌ی خود را به رسم ادب بر سینه نهاده و با گرامی داشت یاد و خاطره عروج کردگان به بزم رفیق اعلی و ساکنان کوی «عندالرب» به خصوص سردار دل‌ها، سپهبد شهید قاسم سلیمانی که میهمان جدید جنت شهداست، بر قامت ایثارگران و جانبازان و خانواده‌های صبورشان که وارثان قافله‌ی حق‌اند، ادای احترام کنم.
امید است بر آنچه می‌کنیم، در پیشگاه آن شاهدان شهید و این وارثان عزیز، رنگ خجلت ننشیند و تا هستیم، جز در مسیر کاروان مجاهدت فی سبیل الله، قلب‌مان نتپد و قدم‌مان نجنبد و قلم‌مان، ننویسد.
اینجانب چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به خانواده محترم و معظم شهیدان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران تبریک عرض می‌نمایم.”

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار