پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشار: یکشنبه 30 شهریور 1399 | 22:05 ب.ظ
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان : محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس ، یاد این هفته را گرامی داشت. به گزارش نخبگان و به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در متن این پیام آمده است: دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان : محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس ، یاد این هفته را گرامی داشت.

به گزارش نخبگان و به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در متن این پیام آمده است:

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری های آن در تاریخ این دیار به یادگار خواهد ماند.

فرزندان برومند و دلاور ایران اسلامی، با روحیه حمیت و غیرت و به تاسی از مولا و سرورشان حضرت حسین بن علی (علیه السلام) و در تحقق شعار هیهات من الذله، کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلت نشوند و از کیان و حیثیت این مرز و بوم، دفاع کنند.

در دفاع مقدس، جوانان و رزمندگان اسلام با از خود گذشتگتگی‌ها و ایثارگری‌های خود، مرامی را بنیان نهادند که از پرتو آن، ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی تمام جریان‌ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع خود قرار داده است.

دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ والایی شد که طریق اتصال به ملکوت را هموار کرد.

اینجانب فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه مردم سربلند، قهرمان و شهیدپرور استان خوزستان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، توفیق ادامه راه شهیدان را برای خود و همگان، مسئلت دارم.

محمد جوروند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار