تامین اعتبارتکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی غیر دولتی و سرمایه در گردش واحدهای صنعتی فعال

تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 تیر 1399 | 23:09 ب.ظ
تامین اعتبارتکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی غیر دولتی و سرمایه در گردش واحدهای صنعتی فعال زمان مطالعه: < 1 دقیقه در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و عمل به شعار جهش تولید که در سال جاری نامگذاری گردیده مقرر است ،اعتبار تکمیل طرح های غیر دولتی تامین و لحاظ گردد . به گزارش  نخبگان و به نقل از روابط عمومی صمت خوزستان : دکتر نظری رییس این سازمان در این خصوص اظهار کرد […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و عمل به شعار جهش تولید که در سال جاری نامگذاری گردیده مقرر است ،اعتبار تکمیل طرح های غیر دولتی تامین و لحاظ گردد .

به گزارش  نخبگان و به نقل از روابط عمومی صمت خوزستان : دکتر نظری رییس این سازمان در این خصوص اظهار کرد : به منظور تکمیل طرح های غیر دولتی دارای پیشرفت فیزیکی بیشتر از ۶۰ درصد و همچنین تامین منابع مالی سرمایه در گردش واحد های صنعتی استان این سازمان در نظر دارد نسبت به تامین اعتبارات ۱۲ و ۱۴ درصد سود از منابع تبصره ۱۸ بانک های سپه ، پست بانک ، توسعه تعاون ، آینده اقدام نماید .

دکتر امیر حسین نظری با بیان اینکه تعداد این طرح ها ۴۰۰ طرح می باشد خاطر نشان کرد : متقاضیان جهت استفاده از این طرح ها می توانند به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سازمان صمت خوزستان مراجعه نمایند .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار