دیدار نمایندگان شرکت آلمانی تولیدکننده تجهیزات توزیع برق با استاندار خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 10 اسفند 1395 | 21:45 ب.ظ
دیدار نمایندگان شرکت آلمانی تولیدکننده تجهیزات توزیع برق با استاندار خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه نمایندگان شرکت آلمانی ‘ ABB ‘ فعال در صنعت برق ضمن دیدار با استاندار خوزستان برای همکاری مشترک در زمینه توسعه شبکه برق مذاکره کردند.  به گزارش نخبگان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان پس از این نشست با بیان اینکه شرکت ABB آلمان صنعت برق دنیا معروف و شناخته شده است گفت:ترانسفورماتورهایی که این شرکت در […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نمایندگان شرکت آلمانی ‘ ABB ‘ فعال در صنعت برق ضمن دیدار با استاندار خوزستان برای همکاری مشترک در زمینه توسعه شبکه برق مذاکره کردند.

 به گزارش نخبگان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان پس از این نشست با بیان اینکه شرکت ABB آلمان صنعت برق دنیا معروف و شناخته شده است گفت:ترانسفورماتورهایی که این شرکت در ایران دارد گفته می شود با وجود عمر ۵۰ ساله مانند روز اول و بدون هیچ گونه مشکل خاصی کار می کنند.
استاندار خوزستان تصریح کرد:شرکت دولتی ایرانی آسکوتک که در آلمان مستقر است از این شرکت دعوت کرد و این شرکت با حضور در استان خوزستان نسبت به تامین نیازهای استان در حوزه برق و همچنین شرایط و اقلیم استان اشراف پیدا کرد.
شریعتی بیان کرد:نشست های تخصصی تر با حضور مدیران دستگاه های ذیربط مانند برق منطقه ای و توزیع برق برگزار می شود و هرگونه کار مشترک یا استفاده از تجربیات این شرکت از طریق شرکت آسکوتک که از شرکت های خوزستانی است پیگیری شود تا شبکه برق پایدارتری در تولید ،انتقال و توزیع داشته باشیم و مشکلات شبکه برق رفع شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار