فرآیند احراز هویت متقاضیان اقدام ملی مسکن در اهواز آغاز شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 28 مرداد 1399 | 16:55 ب.ظ
فرآیند احراز هویت متقاضیان اقدام ملی مسکن در اهواز آغاز شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از امروز کار احراز هویت متقاضیان ثبت نام شده در طرح اقدام ملی مسکن ویژه شهرستان اهواز آغاز شد. به گزارش نخبگان و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، محمد حسین پناهی‌فر اظهارداشت: در طرح اقدام […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از امروز کار احراز هویت متقاضیان ثبت نام شده در طرح اقدام ملی مسکن ویژه شهرستان اهواز آغاز شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، محمد حسین پناهی‌فر اظهارداشت: در طرح اقدام ملی مسکن تاکنون ۲ مرحله اینترنتی و یک مرحله پیامکی ثبت نام انجام شده است.
وی ادامه داد: شرایط سبز بودن فرم “ج” ، سابقه مالکیت و تاهل است که بر اساس قانون ساماندهی مسکن برای ثبت نام شدگان به صورت سیستمی از سوی وزارت راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفته است.
این مقام مسئول در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان  یادآورشد: از حدود یکماه گذشته برای برخی از شهرهای استان که ثبت‌نام این طرح آغاز شده؛ اطلاع رسانی‌های لازم از طریق ارسال پیامک به منظور انجام چگونگی احراز هویت صورت گرفته است.
پناهی‌فر با تاکید بر اینکه از امروز برای واجدین شرایط پالایش شده، در شهر اهواز پیامک ارسال گردیده، گفت: در روزهای آینده ارسال پیامک به دیگر واجدین شرایط انجام خواهد شد.
وی خاطرنشان‌کرد: کسانی که پیامک دریافت می‌کنند باید در تاریخ تعیین شده با در دست داشتن مدارک به آدرس درج شده در آن مراجعه و نسبت به تکمیل احراز هویت خود اقدام کنند.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان بیان‌داشت: برای این بخش از متقاضیانی که برای مشارکت در طرح اقدام ملی مسکن در اهواز ثبت نام کرده‌اند ۲ سایت فرهنگشهر و اکباتان شمالی تعیین شده است.
پناهی یادآورشد: متقاضیانی که در مهلت‌های اعلامی در پیامک ارسال شده برای احراز هویت مراجعه نکنند و یا بعد از مهلت ۱۵ روزه پس از افتتاح حساب سیستمی واریز وجه اولیه خود را انجام ندهند، انصراف داده شده تلقی و افراد دیگر جایگزین آنها خواهند شد.
در قالب طرح اقدام ملی مسکن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در بافت‌های فرسوده شهری و ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای کوچک ساخته می‌شود.
متاهل و سرپرست خانوار بودن، سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا، توانایی پرداخت اقساط، توانایی تامین هزینه ساخت و نیز فاقد مالکیت مسکونی بودن از سال ۱۳۸۴ به بعد از جمله شرایط مورد نیاز برای متقاضیان دریافت مسکن ملی است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار