آغاز عملیات اجرایی پروژه چهار خطه کردن محور شوشتر- مسجد سلیمان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 | 19:50 ب.ظ
آغاز عملیات اجرایی پروژه چهار خطه کردن محور شوشتر- مسجد سلیمان زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت :عملیات اجرایی طرح چهار خطه کردن جاده شوشتر – مسجد سلیمان با اعتباری در حدود ۱۲۰ میلیارد ریال آغاز شد. به گزارش نخبگان و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، علی عیدیوندی بیان کرد: این پروژه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت :عملیات اجرایی طرح چهار خطه کردن جاده شوشتر – مسجد سلیمان با اعتباری در حدود ۱۲۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، علی عیدیوندی بیان کرد: این پروژه از سه راهی گاوسوار شروع و تا روستای آبگاه به طول می انجامد.

وی افزود : مسیر شکافی به طول چهار و نیم کیلومتر ، خاکبرداری ۵۶ هزار متر مکعب، احداث ۱۲ دستگاه پل، اصلاح نقاط حادثه خیز و آسفالت مسیر از جمله اقداماتی است که در این پروژه اجرا می شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: این پروژه از محل اعتبارات ملی تامین اعتبار شده و قرار است شهریور سال جاری به بهره برداری برسد.

وی گفت : تسهیل در تردد، کاهش حوادث جاده ای و ارتقا سطح ایمنی جاده از اهداف این پروژه است.

جاده مسجد سلیمان – شوشتر از محور های حادثه خیز استان است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار