فعالیت فرهنگی باید در هیات‌های ورزش خوزستان نهادینه شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 27 خرداد 1399 | 22:18 ب.ظ
فعالیت فرهنگی باید در هیات‌های ورزش خوزستان نهادینه شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باید تلاش کنیم فعالیتهای فرهنگی در هیات‌های ورزشی استان و انجمن‌ها نهادینه شود تا بیش ازاین شاهد اتفاقات خوب و مثبت در ورزش باشیم. به گزارش نخبگان و به نقل ازایرنا افشین حیدری سه شنبه در شورای فرهنگی ورزش خوزستان دراهواز اظهار داشت: فرهنگ یک مقوله بسیار مهم در […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باید تلاش کنیم فعالیتهای فرهنگی در هیات‌های ورزشی استان و انجمن‌ها نهادینه شود تا بیش ازاین شاهد اتفاقات خوب و مثبت در ورزش باشیم.

به گزارش نخبگان و به نقل ازایرنا افشین حیدری سه شنبه در شورای فرهنگی ورزش خوزستان دراهواز اظهار داشت: فرهنگ یک مقوله بسیار مهم در ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران است لذا باید از ظرفیت نهادهای فرهنگی استان در جهت گسترش این بخش در ورزش استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه می‌توان از ظرفیت حوزه‌های علمیه در هیات‌های ورزشی استان بهره‌مند شد گفت: هیات‌های ورزشی میتوانند از طلاب حوزه‌های علمیه استان در برگزاری سمینار و کارگاه‌های فرهنگی استفاده کنند. این که بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری به موضوع فرهنگ و اشاعه آن اشاره می‌کنند نشان از اهمیت این موضوع دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اینکه جامعه ورزش و جوانان نیز یک جامعه گسترده است و موضوع فرهنگ در آن نقش بسیار مهمی دارد گفت: ابتدا باید در مقوله فرهنگ در ورزش، آسیب‌شناسی کنیم همچنین برنامه‌ریزی خوبی برای این زمینه داشته باشیم.

حیدری به اهمیت ارتباط اداره‌کل ورزش و جوانان با سازمان بسیج ورزشکاران اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های مناسب برای اشاعه کار فرهنگی در ورزش، ملاقات با خانواده‌های شهدا است لذا باید به سراغ خانواده‌های شهدا برویم و  آنها را فراموش نکنیم.

وی عنوان کرد: باید از ظرفیت صنایع و دستگاه‌های فرهنگی استان نیز استفاده کرد ،انتظار داریم هیات‌های ورزشی هر چه سریعتر رابطین فرهنگی خود را به اداره‌کل ورزش و جوانان استان معرفی کنند تا کارها بهتر پیش برود همچنین باید نشست‌هایی با دبیران تشکل‌ها و سازمان های مردم نهاد جوان برگزار کنیم.

در ادامه این نشست رضا باقری رییس بسیج ورزشکاران استان به بیان مشکلات فرهنگ در ورزش و راه حلهایی برای اشاعه این مقوله در رویدادهای ورزشی پرداخت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار