مدیرکل ورزش خوزستان:

برای بازگشایی باشگاه‌ها منتظر تصمیم شورای تامین هستیم

تاریخ انتشار: دوشنبه 5 خرداد 1399 | 23:20 ب.ظ
برای بازگشایی باشگاه‌ها منتظر تصمیم شورای تامین هستیم زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که تا ابتدای هفته آینده باشگاه‌های استان حق فعالیت ندارند، گفت: برای صدور مجوز بازگشایی باشگاه‌ها منتظر تصمیم شورای تامین استان هستیم. به گزارش نخبگان افشین حیدری در گفت و گویی، اظهارکرد: با توجه به شرایط خاص استان خوزستان، باشگاه های ورزشی استان تا ابتدای هفته آینده حق […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که تا ابتدای هفته آینده باشگاه‌های استان حق فعالیت ندارند، گفت: برای صدور مجوز بازگشایی باشگاه‌ها منتظر تصمیم شورای تامین استان هستیم.

به گزارش نخبگان افشین حیدری در گفت و گویی، اظهارکرد: با توجه به شرایط خاص استان خوزستان، باشگاه های ورزشی استان تا ابتدای هفته آینده حق فعالیت ندارند تا ستاد مبارزه با کرونا و شورای تامین استان نظر خود را در خصوص فعالیت باشگاه‌ها اعلام کند.

وی تاکید کرد: هر تصمیمی که شورای تامین استان بگیرد، ما نیز تابع آن هستیم و باید ببینیم تصمیم چه خواهد بود زیرا اگر روند مبتلایان به کرونا در استان رو به افزایش باشد قطعا تصمیمی گرفته خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: هر باشگاهی که بخواهد در چند روز پیش رو بدون توجه به دستورالعمل صادر شده اداره کل ورزش و جوانان استان عمل کند با آن برخورد قانونی می شود زیرا سلامت مردم از هر چیزی برای ما مهم تر است.

وی افزود: می‌دانیم که مجموعه باشگاه داران استان متحمل خسارت های بسیاری شده اند اما اکنون شرایط استان خوزستان بسیار خاص است و همه باید دست به دست هم دهیم تا این زنجیره را قطع کنیم. / ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار