مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور:

عملکرددکترحقیقی قابل تحسین است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 1 خرداد 1399 | 20:59 ب.ظ
عملکرددکترحقیقی قابل تحسین است زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور با اعلام فعالیت یکپارچه شرکت‌های آبفا خوزستان گفت: تاکید می شود که سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به مردم عزیز استان خوزستان باید بیش از گذشته ارتقاء یابد. به گزارش نخبگان رئیس هیت مدیره شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به تلاش های حقیقی پور در سال‌های گذشته […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور با اعلام فعالیت یکپارچه شرکت‌های آبفا خوزستان گفت: تاکید می شود که سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به مردم عزیز استان خوزستان باید بیش از گذشته ارتقاء یابد.

به گزارش نخبگان رئیس هیت مدیره شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به تلاش های حقیقی پور در سال‌های گذشته خاطر نشان کرد: حقیقی پور از طرح آبرسانی غدیر خدمات و تجربیات بسیار خوبی داشته اند و انصافا وقتی ایشان در خوزستان پای کار بودند این طرح با سرعت و نگاه فنی خوب پیشرفت کرد و اقدامات مهمی در طرح غدیر انجام که دستاورد مهمی برای سازمان آب و برق خوزستان شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همچنین با بیان اینکه ما مشکلات بسیار زیادی در قسمت جنوبی کرخه، از تصفیه خانه قیصریه به سمت آبادان و خرمشهر و در قسمت شمالی رودخانه ام الدبس داشتیم که انصافا در دوره دکتر حقیقی پور بخوبی پیگیری و اقدامات مهمی انجام شد.

جانباز تصریح کرد: از زمانی که دکتر حقیقی پور در آبفا خوزستان مشغول شدند من شاهد هستم با تلاش های بی وقفه اتفاقات خوبی در استان خوزستان رقم زدند و گزارش عملکرد خوبی در سال گذشته ارائه شد و عملکرد وی بسیار قابل قبول است با این حال تاکید می شود که سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به مردم عزیز استان خوزستان باید بیش از گذشته ارتقاء یابد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار