استاندار خوزستان: بهبود شرایط عمرانی و توسعه ای شهرستان اندیکا در دستور کار است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 1 خرداد 1399 | 20:56 ب.ظ
استاندار خوزستان: بهبود شرایط عمرانی و توسعه ای شهرستان اندیکا در دستور کار است زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش نخبگان استاندار خوزستان گفت: ادارات کل استان باید به گونه ای برنامه ریزی داشته باشند که خلق ثروت جدید و بهبود شرایط عمرانی و توسعه ای در شهرستان اندیکا شکل گیرد. به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی در جلسه ستاد توسعه شهرستان اندیکا اظهار کرد: […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان استاندار خوزستان گفت: ادارات کل استان باید به گونه ای برنامه ریزی داشته باشند که خلق ثروت جدید و بهبود شرایط عمرانی و توسعه ای در شهرستان اندیکا شکل گیرد.
به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی در جلسه ستاد توسعه شهرستان اندیکا اظهار کرد: طبق بررسی های صورت گرفته از سوی استانداری، مشخص شد شهرستان اندیکا شاخص های توسعه ای کمتری نسبت به سایر شهرستان های استان دارد و باید تلاش کرد این شاخص ها به متوسط استانی برسند.

وی افزود: در این راستا اقداماتی انجام و برای دومین بار جلسه ای در این خصوص برگزار شد که با ارائه گزارش از سوی مدیران دستگاه های اجرایی همراه بود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه کمبودها و مشکلات این شهرستان احصا شده است، بیان کرد: با حضور مدیران دستگاه های اجرایی تصمیم هایی در حوزه نوسازی مدارس، شهرک های صنعتی، گاز، برق، راهداری، امور عشایر، مخابرات، میراث فرهنگی و کمیته امداد اتخاذ شد و امیدواریم برای نزدیک شدن شاخص های شهرستان به متوسط شاخص های استان، گام های موثری برداشته شود.

شریعتی تأکید کرد: ادارات کل استان باید به گونه ای برنامه ریزی داشته باشند که خلق ثروت جدید و بهبود شرایط عمرانی و توسعه ای در شهرستان اندیکا شکل گیرد.

وی ادامه داد: اداره کل فنی و حرفه ای استان باید اقدامات موثری در ایجاد شرایط کارورزی برای جوانان این شهرستان داشته باشد.

استاندار خوزستان اظهار کرد: مدیران کل باید برنامه ریزی داشته باشند و در بازدید از حوزه های تحت مدیریت خود با حضور فرماندار، شرایط و مشکلات را مورد بررسی قرار دهند.

شریعتی با تأکید بر بکارگیری از نیروهای متعهد در ادارات شهرستان اندیکا، گفت: با توجه به اینکه کارمندان برخی ادارات این شهرستان، ساکن شهرهای اطراف همچون مسجدسلیمان هستند، در بازرسی های صورت گرفته مشاهده شده است که به دلیل حاضر نشدن و یا دیر حاضر شدن در محل کار، کارهای اداری مردم با تأخیر انجام می شود که نارضایتی شهروندان را در پی داشته است از این رو باید از حضور کارکنانی بهره جست که ساکن منطقه بوده و یا اینکه نسبت حضور به موقع در محل کار و انجام امور اداری مردم تعهد داشته باشند.

استاندار خوزستان تأکید کرد: سازمان برنامه و بودجه استان و مدیران دستگاه های اجرایی در تخصیص اعتبارات سال جاری، نگاه ویژه به شهرستان اندیکا داشته باشند.

وی تصریح کرد: مشاغل خرد و خانگی، صنایع دستی، دامپری و کشاورزی می توانند در شهرستان اندیکا تحول ایجاد کرده و باعث توسعه شهرستان شوند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار