محمدرضا رضایی به عنوان مدیر سرمایه گذاری شرکت توسعه و سرمایه گذاری اروند منصوب شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 | 02:35 ق.ظ
محمدرضا رضایی به عنوان مدیر سرمایه گذاری شرکت توسعه و سرمایه گذاری اروند منصوب شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه انتصاب مدیر جدید سرمایه گذاری و تامین منابع مالی شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند محمدرضا رضایی به عنوان مدیر سرمایه گذاری شرکت توسعه و سرمایه گذاری اروند منصوب شد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد اروند، محمدرضا رضایی که سوابق زیادی در […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

انتصاب مدیر جدید سرمایه گذاری و تامین منابع مالی شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند

محمدرضا رضایی به عنوان مدیر سرمایه گذاری شرکت توسعه و سرمایه گذاری اروند منصوب شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد اروند، محمدرضا رضایی که سوابق زیادی در حوزه سرمایه گذاری و اقتصادی در کارنامه کاری خود دارد از سوی مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت به عنوان مشاور اجرایی مدیر عامل و مدیریت سرمایه گذاری و تامین منابع مالی شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند منصوب شد.

در حکم انتصاب مدیر جدید سرمایه گذاری و تامین منابع مالی شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند آمده است :

نظر به تعهد، تجربه و سوابق کاری جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مشاور اجرایی مدیر عامل و مدیریت سرمایه گذاری و تامین منابع مالی منصوب می گردید. امید است با اتکال به خداوند متعال و توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در چارچوب وظایف محوله و در راستای تحقق اهداف و سیاست های شرکت، با بهره گیری از فرصت ها و توانمندی ها موفق و پیروز باشید.

همچنین در مراسم معارفه محمدرضا رضایی از زحمات حسین خداشناس مدیر اسبق سرمایه گذاری و تامین منابع مالی شرکت طی سال های اخیر نیز تقدیر بعمل آمد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار