پیوستن مدیر‌عامل شرکت فولاد خوزستان به پویش «سنگر مهربانی»

تاریخ انتشار: پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 | 18:09 ب.ظ
پیوستن مدیر‌عامل شرکت فولاد خوزستان به پویش «سنگر مهربانی» زمان مطالعه: < 1 دقیقه علی محمدی با استقبال از حرکت‌های فرهنگی و رسانه‌ای در جامعه برای ایجاد آرامش در مقابله با ویروس کرونا بر ضرورت تداوم این گونه برنامه‌ها تاکید کرد و به پویش «سنگر مهربانی» پیوست. به گزارش نخبگان ، روابط عمومی فولادخوزستان از پیوستن «علی محمدی» مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان به پویش «سنگر مهربانی» خبر داد […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

علی محمدی با استقبال از حرکت‌های فرهنگی و رسانه‌ای در جامعه برای ایجاد آرامش در مقابله با ویروس کرونا بر ضرورت تداوم این گونه برنامه‌ها تاکید کرد و به پویش «سنگر مهربانی» پیوست.

پیوستن مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان به پویش «سنگر مهربانی»

به گزارش نخبگان ، روابط عمومی فولادخوزستان از پیوستن «علی محمدی» مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان به پویش «سنگر مهربانی» خبر داد و اظهار داشت: پس از راه‌اندازی پویش مردمی «سنگر مهربانی» توسط روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان مبنی بر همراهی کردن با مردم جهت وحدت ملی برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا و ترویج فرهنگ ناب ایثار که برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است، استقبال خوبی از این پویش شد.

وی افزود: پس از برگزاری جلسه مشترک با مدیر‌عامل شرکت فولاد خوزستان در خصوص همکاری‌های مشترک حوزه دفاع مقدس و پس از اعلام گزارش فعالیت‌های فرهنگی در رابطه با بحران کرونا، «علی محمدی» مدیر‌عامل شرکت فولاد خوزستان با استقبال از حرکت‌های فرهنگی و رسانه‌ای در جامعه برای ایجاد آرامش در مقابله با ویروس کرونا بر ضرورت تداوم این گونه برنامه‌ها تاکید کرد و به پویش «سنگر مهربانی» پیوست.

محمدی پس از پیوستن و عضویت در پویش سنگر مهربانی گفت: شرکت فولاد خوزستان نیز در همین خصوص اقدامات خوبی را انجام داده و در تمامی مراحل رزمایش کمک مومنانه تلاش کرده که بتواند به سهم خود در قبال جامعه آسیب دیده از این ویروس ادای دین کند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار