پیام تبریک منتخب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی اهواز مهندس مجتبی یوسفی به مناسبت فرارسیدن روز معلم

تاریخ انتشار: جمعه 12 اردیبهشت 1399 | 18:11 ب.ظ
پیام تبریک منتخب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی اهواز مهندس مجتبی یوسفی به مناسبت فرارسیدن روز معلم زمان مطالعه: < 1 دقیقه بسم الله الرحمن الرحیم قشر معلم از عزیزترین، زحمت کش ترین و موثرترین و مفیدترین اقشار جامعه اند[مقام معظم رهبری (مدظله) ] تعلیم و تعلم از شئون الهی است و معلمان به عنوان یکی از ارکان توسعه و تعالی کشور در شکل دهی به نظام علمی جامعه نقشی پررنگ دارند. اساتید دانشگاه از آن جهت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بسم الله الرحمن الرحیم
قشر معلم از عزیزترین، زحمت کش ترین و موثرترین و مفیدترین اقشار جامعه اند[مقام معظم رهبری (مدظله) ]

تعلیم و تعلم از شئون الهی است و معلمان به عنوان یکی از ارکان توسعه و تعالی کشور در شکل دهی به نظام علمی جامعه نقشی پررنگ دارند. اساتید دانشگاه از آن جهت که علاوه بر تدریس و تعلیم، عهده دار پژوهش و علم آوری هستند نقش پررنگ تری دارند.
در این روزها و شرایط خاصی که ویروس منحوس کرونا بر پیکره ی آموزش وارد کرده، دلسوزی و تعهد معلمان و اساتید بیشتر از گذشته به چشم آمده است ، اینکه بی تردید آموزش وپرورش به عنوان یک امر حاکمیتی و مولد سرمایه های اجتماعی، بسترساز توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی وسیاسی است و نقش بی بدیلی در پیشرفت وتعالی جوامع بشر در ابعاد مختلف آن را ایفا می کند. اساتید دانشگاه علوم پزشکی نیزدرکنار تدریس و تربیت نسل رو به رشد و نوخاسته ؛ در خط مقدم درمان در این زمینه نیزاز عهده ی وظایفشان سربلند بیرون آمدند.
اینجانب سالروز بزرگداشت مقام والای معلم را ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، به اساتید ایران زمین ، مخصوصا اساتید خوزستان که در راه تعلیم و تعلم تلاش وافر دارند، تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم در سالی که مزین به نام ” جهش تولید” است علاوه بر ارتقا و جهش سطح علمی در تمام مراحل زندگی موفق و سربلند باشند و به تعبیر رهبری مدظله : مطمئن باشید جمهورى اسلامى ایران به برکت همتهاى بلند، به برکت ایمانهاى قوى، به برکت انسانهاى خوب و مؤمن و با اخلاصى که بحمداللَّه در کشور ما فراوان وجود دارند، خواهد توانست قله‌ها را یکى پس از دیگرى فتح کند.

مجتبی یوسفی
منتخب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی اهواز،کارون ، حمیدیه و باوی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار