برگزاری نشست ستاد مقابله با کرونا خوزستان

تاریخ انتشار: جمعه 12 اردیبهشت 1399 | 18:26 ب.ظ
برگزاری نشست ستاد مقابله با کرونا خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش اختصاصی خبرنگار اعتدال نخبگان ، نشست ستاد مقابله با کرونا خوزستان با حضور استاندار خوزستان ، مسئولان دستگاه های اجرایی و بهداشتی استان و مجتبی یوسفی نماینده منتخب مجلس یازدهم اهواز، کارون،حمیدیه و باوی برگزار شد. آخرین وضعیت بیماری کرونا ، بررسی علل افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در استان ،بررسی راه های […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش اختصاصی خبرنگار اعتدال نخبگان ، نشست ستاد مقابله با کرونا خوزستان با حضور استاندار خوزستان ، مسئولان دستگاه های اجرایی و بهداشتی استان و مجتبی یوسفی نماینده منتخب مجلس یازدهم اهواز، کارون،حمیدیه و باوی برگزار شد.

آخرین وضعیت بیماری کرونا ، بررسی علل افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در استان ،بررسی راه های مختلف به منظور راه اندازی درمانگاه های بیمارستانی با رعایت ایمنی کامل جهت پزشکان، مراجعین و کارکنان برای مقابله با کرونا ویروس از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بودند.

شریعتی استاندار خوزستان در این نشست بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با کرونا تاکید کرد. وی همچنین از عموم شهروندان خوزستانی خواست ضمن رعایت اصول بهداشتی از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

 نماینده منتخب مجلس یازدهم اهواز، کارون،حمیدیه و باوی نیز در ادامه ضمن عرض خداقوت به خدمتگزاران صف اول درمان مردم و افتخار برای خوزستان و تشکر از تلاش شبانه روزی پزشکان و پرستاران و نیروهای زحمتکش کادر درمانی که باعث بهبود رتبه خوزستان در درمان افراد مبتلا و انجام ۱۳۳ پروژه تحقیقاتی شدند تصریح کرد : باتوجه به توزیع هزاروصد میلیارد تومان اعتباری که تاکنون در کشور به کرونا اختصاص یافته ، و عدم اختصاص هیچگونه اعتباری به دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان ، لازم است سازمان برنامه و بودجه کشور هرچه زودتر جهت تامین نیاز درمانی استان بودجه کافی را اختصاص دهد.

مهندس یوسفی در ادامه افزود:باتوجه به افزایش میزان ابتلا در چند روز گذشته ، مردم شریف استان خصوصا شهرستان اهواز جهت کاهش ابتلا باید این بیماری را جدی تر بگیرند . قطعا شرایط بیماری عادی نشده است و به جهت حفظ سلامت ،شهروندان حضور غیر ضرور را بایدبصورت خود کنترلی انجام دهند.

ایشان در پایان از لزوم اطلاع رسانی صدا وسیما و نقش اطلاع رسانی شهرداری در چارچوب فضاهای شهری سخن گفتند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار