واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی ممنوع است

تاریخ انتشار: یکشنبه 31 فروردین 1399 | 20:17 ب.ظ
واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی ممنوع است زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از ممنوعیت واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به یک شخص دیگر اشاره کرد و گفت: ‌در این زمینه ‌امتیاز افرادی که نسبت به واگذاری و یا انتقال اقدام کرده باشند، باطل می‌شود. به گزارش نخبگان رضا رضایی در گفت و گویی، اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه ای که […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از ممنوعیت واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به یک شخص دیگر اشاره کرد و گفت: ‌در این زمینه ‌امتیاز افرادی که نسبت به واگذاری و یا انتقال اقدام کرده باشند، باطل می‌شود.

به گزارش نخبگان رضا رضایی در گفت و گویی، اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه ای که وزارت راه و شهرسازی در زمینه ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی صادر کرده، ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیرقانونی است.

وی افزود: واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به یک شخص دیگر تحت هر یک از عناوین حقوقی و غیرمعتبر ممنوع است و براساس مقررات، پیگرد قانونی دارد و در این زمینه ‌امتیاز افرادی که نسبت به واگذاری و یا انتقال اقدام کرده باشند، باطل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: اینکه فردی در سامانه طرح مسکن ملی ثبت نام کند به معنای اختصاص یک واحد به آن فرد نیست و مردم باید به این مساله توجه داشته باشند، زیرا ممکن است آن فرد ثبت نام شده فاقد شرایط لازم برای دریافت مسکن باشد و از چرخه خارج شود.

رضایی ادامه داد: با توجه به اینکه رسید ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیرقانونی است، مدارک این ثبت نام از جمله کد رهگیری آن نیز فاقد هرگونه ارزش است و خرید آن باعث از بین رفتن سرمایه خریدار می‌شود و مردم نباید این کار را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه اگر فردی اقدام به واگذاری امتیاز به یک شخص دیگر کند، علاوه بر اقدام قانونی علیه فرد متخلف، امتیاز آن باطل و فرد خریدار نیز از هیچ حقوقی بهره‌مند نخواهد شد، بنابراین هم استانی ها در خوزستان به این مساله توجه کنند./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار