ساعدی پس از شکستن دماغ شهردار دارابی مظلوم نمایی می کند!

شکستن بینی شهردار خرمشهر در روز شهردار و روز شهید باکری

تاریخ انتشار: دوشنبه 26 اسفند 1398 | 14:01 ب.ظ
شکستن بینی شهردار خرمشهر در روز شهردار و روز شهید باکری زمان مطالعه: < 1 دقیقه  لزوم برخورد محکم قضایی با ساعدی اعتدال نخبگان: در روزی که موسوم به روز شهردار است و بمناسبت شهادت شهید باکری به این نام مزین شده است ما متاسفانه در خرمشهر شاهد حوادث تلخی بوده ایم. سرپرست قبلی شهرداری این شهر که همچنان دوست داشته است شهردار بماند با روی کار آمدن شهردار دارابی و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 لزوم برخورد محکم قضایی با ساعدی

اعتدال نخبگان: در روزی که موسوم به روز شهردار است و بمناسبت شهادت شهید باکری به این نام مزین شده است ما متاسفانه در خرمشهر شاهد حوادث تلخی بوده ایم.

سرپرست قبلی شهرداری این شهر که همچنان دوست داشته است شهردار بماند با روی کار آمدن شهردار دارابی و با هر بهانه ای سعی در چوب گذاشتن لای چرخ توسعه شهری داشته است و وقتی نتوانسته از این حربه به جایی برسد در نهایت با برخورد فیزیکی زهرش را بدین گونه به شهردار دارابی ریخته است.

طی صحبت هایی که دقایقی قبل با شهردار دارابی داشتیم ایشان اظهار کرد: در راه صیانت از حقوق مردم لحظه ای کوتاه نمی آیم.
وی شرایط مصاحبه را نداشتند و خیلی خلاصه عنوان نمودند که ساعدی با قمه به وی حمله نموده است و به بینی وی آسیب رسانده است….

با پیشینه ای که از شهردار دارابی سراغ داریم وی شخصیتی مطلوب ، علمی و انقلابی ست که به عنوان شهرداری جهادی همواره مطرح بوده است.

از مسولین قضایی استدعا داریم که ذره ای روی این مورد کوتاه نیایند .

سعید آژده مدیر مسول و صاحب امتیاز رسانه نخبگان خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار