نمایندگان اهواز و استان خوزستان چرا در زمینه کرونا سکوت کرده اند؟!

تاریخ انتشار: یکشنبه 18 اسفند 1398 | 20:14 ب.ظ
نمایندگان اهواز و استان خوزستان چرا در زمینه کرونا سکوت کرده اند؟! زمان مطالعه: < 1 دقیقه اگرچه نمایندگان اهواز هر سه از راهیابی به مجلس آتی باز مانده اند اما نباید فراموش کنند که آنان هنوز نماینده های قانونی ما محسوب می شوند و در این زمینه نباید مردم را تنها بگذارند. در این روزها که همه ما بنوعی درگیر این ویروس منحوس شده ایم متاسفانه نقش نمایندگان فعلی اهواز و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اگرچه نمایندگان اهواز هر سه از راهیابی به مجلس آتی باز مانده اند اما نباید فراموش کنند که آنان هنوز نماینده های قانونی ما محسوب می شوند و در این زمینه نباید مردم را تنها بگذارند.

در این روزها که همه ما بنوعی درگیر این ویروس منحوس شده ایم متاسفانه نقش نمایندگان فعلی اهواز و البته دیگر نمایندگان استان خوزستان خیلی کمرنگ و ضعیف است درحالیکه ما در استانهای دیگر شاهد تلاش‌های نمایندگان هستیم که همراه دیگر مسئولین مرتبط ، یک لحظه از آلام های مردم جدا نیستند.

در این روزها که مردم ازعدم برخی اقلام پزشکی دراهواز رنج می برند این وظیفه نمایندگان
اهواز است که صدای واقعی مردم دیارشان باشند ‌هرجا اهمال کاری مشاهده شد نمایندگان نباید از حق مردم کوتاه بیایند.

این قلم از نمایندگان فعلی استان (و خاصه اهواز) استدعا دارم تا روز آخر نمایندگی شان از تلاش کوشش واحقاق حق مردم کوتاه نیایند و اگرچه نتوانستند به مجلس بعدی راه پیدا کنند ، این قضیه سبب نشود که انان از ادامه کار مایوس ودلسردشوند.

سعیدآژده مدیرمسول و صاحب امتیاز رسانه نخبگان خوزستان

یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ اهواز زیتون کارمندی ساعت ۰۵:۲۷

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار