ماسکهای رایگان به سفارش فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 19 اسفند 1398 | 01:49 ق.ظ
ماسکهای رایگان به سفارش فولاد خوزستان زمان مطالعه: ۱ دقیقه با حضور استاندار خوزستان و امامان جمعه خرمشهر و آبادان افتتاح شد؛ ? خط تولید ماسک تنفسی به سفارش شرکت فولاد خوزستان به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان؛ شرکت فولاد خوزستان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، خط تولید ماسک تنفسی خود […]
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با حضور استاندار خوزستان و امامان جمعه خرمشهر و آبادان افتتاح شد؛

? خط تولید ماسک تنفسی به سفارش شرکت فولاد خوزستان

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان؛ شرکت فولاد خوزستان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، خط تولید ماسک تنفسی خود را با سفارش به شرکت بردیا جنوب افتتاح نمود.

به گزارش خبرنگار روابط‌ عمومی، این افتتاحیه عصرگاه ۱۷ اسفندماه ۹۸ با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، حجت‌ الاسلام محمدجواد عادل‌پور و حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور امامان جمعه خرمشهر و آبادان و علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان و هیات همراه در شرکت بردیا جنوب واقع در شهرک‌ های صنعتی خرمشهر انجام شد.

استاندار خوزستان در مراسم افتتاحیه گفت: فولاد خوزستان در همه حال بدنبال خدمت رسانی به شهروندان است و امروز نیز با افتتاح خط تولید ماسک تنفسی از سوی این شرکت گام موثری در راستای حفظ سلامت هم استانی های عزیز برداشته است و جا دارد از همت مهندس محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان تقدیر نماییم.

وی افزود: ایفای مسئولیت های اجتماعی از سوی فولاد خوزستان بی نظیر است و این اقدام کمک شایانی به حوزه بهداشت و سلامت استان می کند و با همت مسئولان این شرکت و شرکت بردیا جنوب قرار است ماسک های فیلتر دار نیز به زودی تولید شود.

گفتنی است، ماسک‌ های یادشده از پارچه ۱۰۰ درصد کتان و بدون پولیستر، یک بار پیش از ورود به خط تولید و بار دیگر پس از خروج از خط تولید از دستگاه فیوزینگ با گرمای ۱۸۰ درجه، استرلیزه می‌شوند، همچنین خط تولید شامل: دولتا کاری، سردوزی، پیلی‌ دوزی، نصب کِش و بسته بندی می باشد.

این گزارش حاکی است، این خط تولید توانایی آماده سازی روزانه چهار هزار ماسک برای توزیع میان مردم مناطق محروم، بیمارستان‌ ها و مراکز درمانی را دارا می‌باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار