لغو نمایشگاه بهاره در خوزستان برای جلوگیری از شیوع کرونا

تاریخ انتشار: یکشنبه 4 اسفند 1398 | 22:03 ب.ظ
لغو نمایشگاه بهاره در خوزستان برای جلوگیری از شیوع کرونا زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از لغو نمایشگاه‌های فروش بهاره به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد. به گزارش اعتدال نخبگان امیرحسین نظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان  درخصوص لغو برگزاری نمایشگاه‌های بهاره گفت: نمایشگاه‌های فروش بهاره که قرار بود از ۱۸ تا ۲۴ اسفندماه امسال در اهواز و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از لغو نمایشگاه‌های فروش بهاره به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش اعتدال نخبگان امیرحسین نظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان  درخصوص لغو برگزاری نمایشگاه‌های بهاره گفت: نمایشگاه‌های فروش بهاره که قرار بود از ۱۸ تا ۲۴ اسفندماه امسال در اهواز و دیگر شهرستان‌های استان، ویژه فروش اقلام ضروری عید نوروز برگزار شوند با توجه به بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شدند.

او بیان داشت: قرار بود در این نمایشگاه‌ها کالا‌هایی همچون گوشت و مرغ و میوه، پوشاک، کیف و کفش و کالا‌های تزیینی عرضه شود و به تنظیم بازار استان کمک کند، اما نگرانی‌ها در خصوص ویروس کرونا باعث شد که برپایی آن‌ها را لغو کنیم.

نظری اظهار کرد: با توجه به لغو برگزاری این نمایشگاه‌ها در شهر‌های خوزستان، هزینه‌های پرداخت‌شده برای غرفه‌ها به متقاضیان بازگردانده خواهد شد و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار