سهمیه جدید کاغذ نشریات کشور توزیع شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 4 اسفند 1398 | 21:56 ب.ظ
سهمیه جدید کاغذ نشریات کشور توزیع شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه فهرست سهمیه کاغذ نشریات کشور در اختیار شرکت‌های مربوطه برای توزیع قرار گرفته است.   به گزارش اعتدال نخبگان اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی اعلام کرد: فهرست سهمیه کاغذ نشریات کشور نهایی شده و در اختیار شرکت‌های مربوطه برای توزیع قرار گرفته است. با توجه به بررسی کارشناسی، درخواست‌هایی که از سوی مدیران نشریات […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فهرست سهمیه کاغذ نشریات کشور در اختیار شرکت‌های مربوطه برای توزیع قرار گرفته است.

 

به گزارش اعتدال نخبگان اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی اعلام کرد: فهرست سهمیه کاغذ نشریات کشور نهایی شده و در اختیار شرکت‌های مربوطه برای توزیع قرار گرفته است.

با توجه به بررسی کارشناسی، درخواست‌هایی که از سوی مدیران نشریات به این اداره کل واصل شده و همچنین میزان کاغذ موجود، فهرست نهایی سهمیه کاغذ نشریات به میزان ۴۷۳ تن، آماده و برای توزیع در اختیار شرکت‌های مربوطه قرار گرفت.

براین اساس مدیران مسئول نشریات می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور از میزان و نحوه دریافت کاغذ تخصیص یافته مطلع شوند.

همچنین کاغذ تخصیص یافته برای روزنامه‌ها نیز طی روز‌های آتی توزیع می‌شود.

از ابتدای سال ۹۸ تا کنون، ۱۲هزار و پانصد تن کاغذ با قیمت مصوب و ارز دولتی میان نشریات و روزنامه‌های کشور توزیع شده است. همچنین یک نوبت کاغذ دیگر تا پایان سال میان نشریات و روزنامه‌ها توزیع خواهد شد.

با توجه به اطلاعیه اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی مورخ ۱۹ آبان ۹۸ در خصوص یارانه و کاغذ مطبوعات، این اداره کل آماده پاسخگویی به اعتراض و انتقاد احتمالی در خصوص فهرست یاد شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار