رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اهواز؛

همه ی برنامه ریزی های ما در جهت تشکیل یک مجلس و به امید خدا دولتی انقلابی خواهد بود

تاریخ انتشار: شنبه 23 آذر 1398 | 03:43 ق.ظ
همه ی برنامه ریزی های ما در جهت تشکیل یک مجلس و به امید خدا دولتی انقلابی خواهد بود زمان مطالعه: ۲ دقیقه عبدالله مدملیل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اهواز با اشاره به اینکه مشکلات مردم ناشی از ضعف مدیریت در دولت و انزوای مجلس است گفت: این روزها نه مجلس در راس امور است و نه دولتی ها کارشان را درست انجام می دهند. وی افزود: بخش زیادی از مردم، بی کفایتی آقایان را پای […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عبدالله مدملیل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اهواز با اشاره به اینکه مشکلات مردم ناشی از ضعف مدیریت در دولت و انزوای مجلس است گفت: این روزها نه مجلس در راس امور است و نه دولتی ها کارشان را درست انجام می دهند.

وی افزود: بخش زیادی از مردم، بی کفایتی آقایان را پای حساب نظام و انقلاب می نویسند که روا نیست.

مدملیل ادامه داد: تلاش خواهیم کرد با برگزاری نشست ها و همایش های روشنگری، مردم را آگاه تر کنیم تا در انتخاب های بعدی شان با دیدگانی باز انتخاب کنند و اشتباهات گذشته تکرار نشود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اهواز تاکید داشت: در شهرستان اهواز که متشکل از رنگین کمانی از قومیت های غیور ایران عزیز است، حساسیت هایی وجود دارد که لازم است دیده شوند. تلاش می کنیم از حق اقوام در این شورا دفاع کنیم و شایستگانی انقلابی از این اقوام بزرگ که همواره در کنار مرزهای ایران عزیز سینه سپر کرده و در برابر دشمنان ایستاده اند به نمایندگی از مردم شان در مجلس حضور یابند. ولایت مداری، انقلابی و جهادی بودن، شایسته سالاری، تخصص، تعهد، تجربه، سلامت اقتصادی و اخلاقی خط قرمز ماست و رای آوری و درصد موفقیت نیز آیتم مهمی است که آن را در تصمیم گیری ها لحاظ خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به لزوم برگزاری انتخابات پر شور در دوم اسفند ماه ۹۸ با حضور آحاد ملت ایران عزیز اظهار داشت: ساز و کار انتخاب لیست سه نفره ی نیروهای انقلاب اسلامی در اهواز در حال طی شدن است و بزودی به اطلاع مردم شریف و عزیز اهواز خواهد رسید و تمام لیست هایی که این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود صحت نداشته و گاها توسط کسانی پخش می شود که قصد مطرح کردن نام خود را دارند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اهواز
????
https://t.me/etelaf_ahwaz

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار